lamer Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vel, dette er vel noe hardware-relatert... Er det noen som vet om forhandlere som selger dukken"Amazing Amanda" noe sted (norsk eller utenlandske som leverer til Norge)? Dukken er seff ikke til meg, men til min datter på 3 år... Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 det er vel bare til å google det frem? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Den dukken så jo ganske fantastisk ut: Hegnar Online om dukken Ung 1881 om det samme Men du har lett i vanlige butikker? Det virket i følge artikkelen i H.O at den er ute i vanlige butikker Eventuelt Amazon.com kan ha den: dukken hos Amazon Endret 12. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
lamer Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) det er vel bare til å google det frem? 7056288[/snapback] Nja, nei - det var ikke det... fant en del sjapper i statene (Walmart, Toys'r'Us etc., men ingen som leverte til Norge). Tenkte kanskje det var andre her som hadde julegaveønskene til podene klare og hadde bestilt den allerede. Det virket som om Amazon ikke leverte til internasjonale adresser (dvs utenom U.S.A.), ihvertfall hos den originale Amazon.Com... Endret 12. oktober 2006 av lamer Lenke til kommentar
Njål Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Et kjapt nettsøk gir Norstar som trolig norsk importør. Har du prøvd å kontakte dem? Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Prøv å kontakte en toys'r'us butikk i norge, de bør jo ha den i sortimentet sitt. [email protected] Lenke til kommentar
lamer Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Jepp, det blir nok til at jeg kontakter NorStar som nevnt... Tipper det blir høy stemmning julaften hvis de kan skaffe den... Takker og bukker uansett for alle forslag som har kommet inn! Endret 12. oktober 2006 av lamer Lenke til kommentar
Thomas78 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jepp, det blir nok til at jeg kontakter NorStar som nevnt... Tipper det blir høy stemmning julaften hvis de kan skaffe den... Takker og bukker uansett for alle forslag som har kommet inn! 7056931[/snapback] Leketøysbutikken Edwis selger den! Edwis finner du så og si overalt i norge! Feks. edwis på galleriet bergen sentrum eller edwis på åsane senter utenfor bergen!! Den rå stilig! eg har selv testet den ut!! :) lykke til! Lenke til kommentar
lamer Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Jepp, det blir nok til at jeg kontakter NorStar som nevnt... Tipper det blir høy stemmning julaften hvis de kan skaffe den... Takker og bukker uansett for alle forslag som har kommet inn! 7056931[/snapback] Leketøysbutikken Edwis selger den! Edwis finner du så og si overalt i norge! Feks. edwis på galleriet bergen sentrum eller edwis på åsane senter utenfor bergen!! Den rå stilig! eg har selv testet den ut!! :) lykke til! 7164731[/snapback] Kult! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå