Tinmar Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Kabinettet Valgte dette fordi at da kunne jeg bestille alle komponentene fra samme butikk, men er dette bedre? Endret 12. oktober 2006 av Tinmar Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 synes det så bra ut, ut i fra det bildet men mener også at det hadde en litt stor 14tizz faktor, hvis du er etter et fint kabinett så gå for Lian Li sine. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kabinett? ser mer ut som en high tech koffert..... Kanskje du synes det er stilig men jeg synes det var ikke fint i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Not my favourite cup of tea, men så er jeg vel noe eldre enn målgruppen for denne typen bokser... Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Er nok enig i at Lian-Li sitt kabinett er finere, men dette hadde håndtak og de hadde det hos komplett. Tror allikevel jeg går for LL. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Gå for Lian Li du. Mvh Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå