Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverksproblemer, WRT54G mulig feilkjelde.

Anbefalte innlegg

Me har ein Linksys WRT54G som me har hatt i fleire år no. Nettverket var satt opp på følgande måte.

Modem->D-Link ruter->WRT54G

Stasjonære PCer trur eg var kopla til D-Link ruteren. Oppsettet fungerte flott i lang tid, men ein dag byrja det å oppstå problemar på alle maskinene, ikkje berre dei som var kopla til via det trådlause nettverket. Me måtte reparere internett-tilkoplinga gjentatte ganger kvar dag.

Så skifta me internettleverandør til Start.no, oppsettet er det same, men me har ein Thompson-ruter i staden for D-Linken. Med dette oppsettet har det vært mykje forskjellige problemer, men liksom ikkje noko samanheng.

Alle maskinene, tråda og trådlause falt ut av internett eit lite augeblikk kvart 5. minutt, drog ut WRT54G og problemet forsvant, kopla den til igjen og alt såg bra ut. Så kom kanskje problemet tilbake neste dag.

Det siste som har skjedd er me må reparere internett-tilkoplinga igjen, har ikkje prøvd å kople frå Linksysen.

Eg bur ikkje heime der problemene er, men må få fiksa opp i dette.

Kan ein Linksys WRT54G som er kopla til den eine porten på Thompson-ruteren skape desse problemene til maskiner som fysisk er kopla til Thompson-ruteren?

Er ganske avhengig av det trådlause nettverket, men eg kan sikkert få overtalt dei til å prøve nokre dagar utan. Har oppdatert firmware på WRT54G til nyaste utan at det gjorde noko forskjell. Har resatt Linksysen ein del så den har ingen innstillingar, kan det være noko der? Nokre innstillingar eg kan gjere som vil hjelpe?

Trådane mine med lange forklaringar har ein tendens til å forbli ubesvart, mens dei med tre linjer får svar i massevis, men eg har eit lite håp. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ha eit trådlaust aksesspunkt, kvifor det var WRT54G veit eg ikkje. :hmm:

Eg tenkte på å berre bruke Linksysen, men det var ein som meinte det ikkje var mogleg.

Forresten så vil ikkje Linksysen fungere når eg putter ein kabel frå D-Linken og inn i Internet-porten, eg må putte den i eit av dei 4 nettverksuttakene.

Lenke til kommentar

Er det noen PC som kjører Torrent? Jeg har selv en WRT54GS.

Etter at Torrent (uTorrent, BitComet, BitTorrent,...) har startet en stund (5-10 minutter), blir Internett sperret for alle PCer. Jeg måtte starte om Linksys router.

Her er beskrivelse av problemmer:

http://www.utorrent.com/faq.php#Special_no...G_GL_GS_routers

Jeg bruker nå 3. part firmware DD-WRT micro generic versjon og problemene er løst.

Info om Linksys router og linker her:

http://en.wikipedia.org/wiki/WRT54G#Hardware_revisions

(Jeg fulgte innstrukser her: http://www.scorpiontek.org/portal/content/view/27/36 for å oppgrade firmware)

Endret av dinhdau
Lenke til kommentar

ser hva dere skriver over^ og skjønner, men selv har jeg også adsl (t-n) modem dog i bridge>wrt54g> og pcer kablet og trådløst. (også 2stk til wrt54g til i wds mot nr1)

Men modem > wrt54g skal gå uansett modem i brige eller ei.

Modem ikke i bridge sett kabel fra modem til nettverkport på router wrt54g. (om jeg ikke husker feil, tidlig på morgen enda ;) ) slå av dhcp og sett den på auto mottak under setup.

Modem i bridge sett kabel fra modem i wan port på router wrt54g og legg inn bruker og passord på setup i wrt54g.

Lenke til kommentar
Godt spørsmål, DHCP er aktivert på aksesspunktet, noko eg antar den også er på Thompson-ruteren sidan stasjonære PCer kopla til sistnevnte fungerer.

7059737[/snapback]

Du skal ikke trenge å ha DHCP på routeren, selvom de på det trådløse skal motta IP. Jeg tror dette kan være årsaken til ustabilt nettverk, det er aldri noe lurt å ha to DHCP servere i samme nett.

Jeg har gjort dette selv, den første routeren (i ditt tilfelle Thomson) stod med DHCP, og var koblet inn i switchen på Linksys routeren. DHCP på Linksysen skal da være de-aktivert. Alle som er koblet inn i enten Thomson eller Linksys routeren (også trådløst) skal da motta IP fra Thomson routeren. :)

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...