Kiwi-Kun Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Er det noen som kan gi meg en link til det berømte bildet av de amerikanske soldatene som heiser ett flagg i kampens hete? jeg trenger dette til ett plakat prosjekt og det er fint om det er i litt bra oppløsning =) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Bare å google i bildesøket på memorial statuen til det berømte slaget så finner du det. Men nå gjorde jeg det for deg http://images.google.com/images?svnum=10&h...l&btnG=S%C3%B8k Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Selve bildet kan du blant annet finne på Wikipedia. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 tusen hjertelig! Grunnen til at jeg ikke fant det selv var frodi jeg ikke ante hva det memorialet stod for :P Lenke til kommentar
fompa Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 spør bare her jeg å da, så slipper jeg opprette ny tråd. ser etter en statue fra tidligere sovie. det er 3 soldater, og den ene har ikke hode, eller så har han det, spørs på hvor gammelt bildet er. den sto i litauen før, men er flytta til en park der det er mange statuer fra tidliger soviet. vet ikke om parken er i russland, litauen, latvia eller estland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå