dao Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Skjønner ikke dritten av dette jeg:P Er det forskjellige produsenter som gir ut samma kort, er det forskjellige versjoner av samma kort eller noe annet?? Blir forvirra her jeg hehe :!: Takk for hjelp Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er flere produsenter som gir ut forskjellige versjoner av kortet. Noen produsenter leverer samme kort med annen type kjøling, andre øker frekvensen osv. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er flere produsenter som gir ut forskjellige versjoner av kortet. Noen produsenter leverer samme kort med annen type kjøling, andre øker frekvensen osv. 7055938[/snapback] Stemmer og det er også forskell på embalasjen som følger med, noen ganger også ekstra utstyret. Det hender også att produsentene forandrer designet på kortet. Jeg liker XFX til Nvidia og Sapphire til Radeon best. Asus er den værste av de. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er flere produsenter som gir ut forskjellige versjoner av kortet. Noen produsenter leverer samme kort med annen type kjøling, andre øker frekvensen osv. 7055938[/snapback] Stemmer og det er også forskell på embalasjen som følger med, noen ganger også ekstra utstyret. Det hender også att produsentene forandrer designet på kortet. Jeg liker XFX til Nvidia og Sapphire til Radeon best. Asus er den værste av de. 7056242[/snapback] Asus=sinnsykt støy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå