Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Linja vil ikke synkroniseres

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ADSL fra Telenor som jeg begynner å bli lei av å ha problemer med nå. Har hatt med meg modemet bort en uke nå for å teste om det fungerte bedre hos dama enn det hun hadde. Det fungerte fint både før jeg dro, og når jeg var der. Nå er jeg kommet hjem, koblet opp modemet og det vil ikke synkronisere med sentralen. DSL lampen står og blinker og prøver å koble opp, men klarer det ikke. Hva kan dette komme av? Kan det bli problemer siden modemet har vært frakoblet så lenge? (tviler..)

Har også prøvd med et annet modem jeg vet fungerer, og det er samme problem der. Har også prøvd å bytte kabelen mellom telefonkontakten og modemet uten at det ble noe bedre av det.

Modemet jeg har er et SpeedStream 5100 (Rent bridge modem). Det andre jeg testet med var et SpeedTouch 546T2.

Har feilmeldt saken til Telenor så de skal se på det innen klokka 8 i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde et omtrent samme problem med telenor, etter masse styr kom det til slutt en dude å sjekka det, var vist dårlig signal kvalitet\gamle kabler

7068007[/snapback]

Har misstanke om det samme her også siden det er mye nedetid. Telenettet her (og veldi mange andre steder) er veldi gammelt. Byttet de da kabelene uten kostnader for deg?

Liten oppdatering om saken min: Telenor skulle ordne feilen innen klokka 20:00 på mandag. Måtte vist ha ut en montør til å orde noe, men de på support viste ikke hva de måtte ordne.

Endret av TheBoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...