Gjest Guest Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 hva gjorde du for å få kontakt med denne jenten da jhj? hvordan fikk du msn? 7112961[/snapback] Sjekket ut piczo hjemmesiden til en vennine av meg, der hun hadde en masse linker. Så var det en link til hjemmesiden til hun jeg ville ha msn til, og der fant jeg den gitt :-) Hun visste faktisk hvem jeg var når jeg la henne til, så sykt digg! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Sjekket ut piczo hjemmesiden til en vennine av meg, der hun hadde en masse linker.Så var det en link til hjemmesiden til hun jeg ville ha msn til, og der fant jeg den gitt :-) Hun visste faktisk hvem jeg var når jeg la henne til, så sykt digg! 7120335[/snapback] Kjenner meg igjen SimDaDim, du går tilfeldigvis ikke på musikklinja på Sandefjord SVGS? tongue.gif10 poeng til deg. Og du? Endret 22. oktober 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hun visste faktisk hvem jeg var når jeg la henne til, så sykt digg! 7120335[/snapback] På en negativ eller positiv måte Åh, er det du som stjal trusene til ex-dama di når det ble slutt mellom dere?! *blokkert* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Send henne ei mld! Høres sikkert dumt ut for noen, men det funker faktisk. 7055577[/snapback] Faktisk den enkleste og beste metoden som er. Deretter kanskje MSN. Jada, høres dumt ut - men det er den enkleste og mest effektive metoden som er om du ikke er av typen som tørr gå rett bort og ta kontakt på den måten. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 En ting jeg lurer litt på... Hva er egentlig så himla farlig med å se ei jente inn i øynene? Er dere redd for å få bank hvis dere ikke snur dere vekk ø-y-e-b-l-i-k-k-e-l-i-g? Og snur dere dere vekk fordi dere er bombesikre på at hun ser på deg, eller slår dere blikket vekk fordi dere -TROR- hun ser på dere? Velvel... Til trådstarter - bra du har fått henne på msn. Nå, få henne over på telefon og et ordentlig fysisk møte så snart du kan. Hvorfor? Jo, hvis du venter for lenge og ikke viser at du har baller nok til å få litt framgang så sitter du i vennefella før du får sagt "onomatopoetikon", og jeg kan nærmest garantere at du kommer til å piske deg selv i lang tid framover hvis du venter for lenge og får servert "jeg vil vente og se" eller "kan vi ikke bare være venner"-talen. Pell deg ut av godstolen og møt dama, mann! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 En ting jeg lurer litt på... Hva er egentlig så himla farlig med å se ei jente inn i øynene? Er dere redd for å få bank hvis dere ikke snur dere vekk ø-y-e-b-l-i-k-k-e-l-i-g? Og snur dere dere vekk fordi dere er bombesikre på at hun ser på deg, eller slår dere blikket vekk fordi dere -TROR- hun ser på dere? Velvel... Til trådstarter - bra du har fått henne på msn. Nå, få henne over på telefon og et ordentlig fysisk møte så snart du kan. Hvorfor? Jo, hvis du venter for lenge og ikke viser at du har baller nok til å få litt framgang så sitter du i vennefella før du får sagt "onomatopoetikon", og jeg kan nærmest garantere at du kommer til å piske deg selv i lang tid framover hvis du venter for lenge og får servert "jeg vil vente og se" eller "kan vi ikke bare være venner"-talen. Pell deg ut av godstolen og møt dama, mann! 7136630[/snapback] Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 En ting jeg lurer litt på... Hva er egentlig så himla farlig med å se ei jente inn i øynene? Er dere redd for å få bank hvis dere ikke snur dere vekk ø-y-e-b-l-i-k-k-e-l-i-g? Og snur dere dere vekk fordi dere er bombesikre på at hun ser på deg, eller slår dere blikket vekk fordi dere -TROR- hun ser på dere? Velvel Nettopp dette er et spennende tema. De to siste ukene har jeg nå bevist prøvd å holde blikket til mange ukjente jenter jeg møter. Men vet du hva, det har innarbeidet seg en refleks som automatisk drar øynene ett annet sted! Utrolig irriterende, og vansklig å kontrolere. Men hvis jeg er veldig bevist på det, og konsentrer meg veldig idet jeg titter, så pleier det å gå. Uansett, er spennende dette med å følrte med øynene gitt Hender stadig vekk at man får no "svar" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Men vet du hva, det har innarbeidet seg en refleks som automatisk drar øynene ett annet sted! 7137251[/snapback] Haha, ja om man sitter litt i svime så skjer nok det ganske automatisk Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Raven_heart: Det har noe med at samfunnet er slik, vi skal se ned, ikke på andre, være ensrettede maskiner. Hvis noen sier hei på gaten, lurer vi på hvor vi husker han/hun ifra, ikke "hei, så hyggelig". En klassekamerat som har bodd store deler av livet i Afrika, syntes akkurat dette skiller Norge(Norden generellt) ifra en del andre land... at vi er så usosiale. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Raven_heart: Det har noe med at samfunnet er slik, vi skal se ned, ikke på andre, være ensrettede maskiner. Hvis noen sier hei på gaten, lurer vi på hvor vi husker han/hun ifra, ikke "hei, så hyggelig". En klassekamerat som har bodd store deler av livet i Afrika, syntes akkurat dette skiller Norge(Norden generellt) ifra en del andre land... at vi er så usosiale. 7137309[/snapback] Enig der ja. Virker som det nærmest er sosialt uakseptabelt å snakke med folk på gata, man skal helst bare holde kjeft, stirre stivt framfor seg og skynde seg dit man skal. Selv har jeg latt det gå sport i å observere andre og la blikket vårt møtes "tilfeldig" idet vedkommende går forbi meg på gata, og det er ganske mange som glor stivt framfor seg og skal holde maska til krampa tar dem. Dette er forresten fin trening for å få bort "refleksen" med å se vekk ved blikkontakt; man møter blikket til en/ei 2-3-4 meter før man passerer hverandre, og holder det til personen går forbi. Med et lite smil og et vennlig uttrykk så har jeg ennå til gode å se noen som tar det ille opp Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Med et lite smil og et vennlig uttrykk så har jeg ennå til gode å se noen som tar det ille opp 7137483[/snapback] Det morsomste er de som skal stirre deg inn i øynene til du kryper sammen og ser super-alvorlige ut samtidig Men det er kanskje ikke så lurt for å bli godt likt^^ Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Med et lite smil og et vennlig uttrykk så har jeg ennå til gode å se noen som tar det ille opp 7137483[/snapback] Det morsomste er de som skal stirre deg inn i øynene til du kryper sammen og ser super-alvorlige ut samtidig Men det er kanskje ikke så lurt for å bli godt likt^^ 7137588[/snapback] :!: Da tror jeg vi er langt inne i "jeg har lyst til å slå møkka ut av deg"-land Det er forskjell på tilfeldige (eventuelt "tilfeldige") blikk og oppfordring til hanekamp da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Folk i norge hater øyekontakt med fremmende. Digger å gå på gata og stirre folk i øynene. Er INGEN som ser tilbake annet enn små barn. (Uff så pedofil jeg hørtes ut) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (Uff så pedofil jeg hørtes ut) 7139383[/snapback] Ja, det gjorde du Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vel, personlige erfaringer med SMS som førstegangs-hei er ikke særlig bra. du har god tid, bare sørg for å gå forbi henne, og smil og si hei etter hvert. Men du kan ikke gå forbi henne annenhvert minutt hvert friminutt heller da, det blir litt... Slitsomt kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Øvelse, pluss det at du må tørre å gjøre noe. Etterhvert blir det å snakke med vakre jenter/jenter du er intressert i, meget lett. "Only those who dare to fail greatly can achieve greatly". -Robert F. Kennedy 7055636[/snapback] Det der har jeg lite tro på. Noen har det, andre ikke. Du kan sikkert øve deg opp til å unngå pinlig stillhet, men å øve seg til å bli mer sjarmerende har jeg aldri sett noen klare. Det går vel på selvtillit, den forandres ikke på 1-2-3. Og jeg tar ofte øyenkontakt på gata, men helst bare med jenter. Med gutter virker det fort som om jeg opptrer truende. Er sant at de fleste fort drar øynene vekk, men hender at jeg til og med får et smil. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det der har jeg lite tro på. Noen har det, andre ikke. Du kan sikkert øve deg opp til å unngå pinlig stillhet, men å øve seg til å bli mer sjarmerende har jeg aldri sett noen klare. Det går vel på selvtillit, den forandres ikke på 1-2-3. 7145351[/snapback] Begge deler går an, men egen erfaring tilsier at det er en langsom og tidkrevende prosess som krever masse arbeid og vilje til å forandre og utvikle seg selv. Det finnes såklart individuelle forskjeller her som andre steder. Noen tar sånt veldig lett mens andre sliter i oppoverbakke nesten hele veien, men det går definitivt an å bli bedre på området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå