Snipper_nr1 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Noen som vet om noen bra og billig GPS mottaker med bluetooth støtte slik at jeg kan bruke Qtek-en til å finne vei.... ?! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har selv en tomtom, kansje ikke den billigste, men du får den til rundt 1000 kr uten software, men det kan jo som kjen *Kremt "skaffes"* Lenke til kommentar
Snipper_nr1 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Har selv en tomtom, kansje ikke den billigste, men du får den til rundt 1000 kr uten software, men det kan jo som kjen *Kremt "skaffes"* 7055691[/snapback] Hei Takk for svar, tomtom er på plass alt men er hardwaren jeg er ute etter her! Noen merker som er bra? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Holux 236 er kjempebra! Er vel også toppmodellen hvis jeg ikke tar helt feil. Normalt er jeg koplet opp til 7-8 satelitter hele tiden og den er nøyaktig! Tar 3-5 sekunder før den finner signalet igjen etter en tunnel også. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Holux 234 er den absolutt beste jeg har prøvd, og er rett og slett fantastisk i kombinasjon med Tomtom. Den egner seg også ypperlig til navigering med topografiske kart ved bruk av PTGmap (www.imocoding.com). Lenke til kommentar
Snipper_nr1 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Holux 234 er den absolutt beste jeg har prøvd, og er rett og slett fantastisk i kombinasjon med Tomtom. Den egner seg også ypperlig til navigering med topografiske kart ved bruk av PTGmap (www.imocoding.com). 7059988[/snapback] Takk for svar, Holux er bestilt. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har selv en tomtom, kansje ikke den billigste, men du får den til rundt 1000 kr uten software, men det kan jo som kjen *Kremt "skaffes"* 7055691[/snapback] Hei Takk for svar, tomtom er på plass alt men er hardwaren jeg er ute etter her! Noen merker som er bra? 7056152[/snapback] veit du har bestilt alt, men var hardwaren jeg mente da! mener den heter TomTom Mobile 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå