superkenny Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 hey! dette er min data: p4 2,66@2,9ghz(socket 478) 512mb ddr ram(pc 4200) gf 4 4200xp 80gb harddisk msi max2 hovedkort når jeg spiller world of warcraft har dataen en tendens til å hoppe fra 60fps til latterlige 0,2fps(og veldig sjelden over 30fps) dette knuser spille opplevelsen og jeg blir så irritert,hvorfor skjer dette? og hvilke deler bør jeg bytte ut?til? jeg vil ha en grei spillemaskin som takler spill som world of warcraft,men som ikke koster skjorta.. bør jeg kjøpe deler eller ferdig pc? komplett.no eller elkjøp? håper på innspill=) Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Skaff deg en brikke til med 512mb ram og du vil merke stor forskjell Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 så det er egentlig rammen det står på? hvordan er resten av min pc til spill generelt? setter pris på veldig raske svar=) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Pc'en din er egntlig utrolig lite egnet. Den funker nok på eldre spill men vis du skal prøve noen nyere spill er det bare til å glemme... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 hm så ikke så nøye på lista: - oppgrader ram - nytt skjermkort! resten er noenlunde greit Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 hvis jeg skal ha ny ram eller skjermkort bør jeg muligens bytte hk,cpu,ram og skjermkort? bare usikker på hva som holder=) Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 vel, det som virkelig trekker ned er nok rammen og skjermkortet. Nå spørs det jo helt hvor mye penger du er villig til å bruke da Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har du penger nåkk, vil jeg anbefale en helt ny PC. Vil du ikke/har du ikke råd, kan du kjøpe minimum 512 Mb RAM og nytt skjermkort. Da vil du kunne kjøre WoW helt greit! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå