Kenneth Dammyr Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Electro world er en messe arrangert i regi av Elkjøp. I forbindelse med dette inviterte Hitachi til pressekonferanse. Her skulle de vise fram deres nyvinning; et videokamera som favner flere lagringsformater. Les mer Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Moren min sendte meg en mail nå, hun hadde fått et tilbud på HS301 og lurte på hvordan kameraet var. Hvordan er egentlig disse hybridkameraene kontra vanlig MiniDV? Jeg regner med at kameraet skal brukes til vanlige "familieting", dvs ferier etc. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Nå har jeg ikke fått testet det ordentlig, men intrykket var godt ja, absolutt. Og så lenge man ikke skal redigere mye etc, er det også en brukervennlig løsning. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvor oppstår problemene med redigering? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Det å redigere filer fra en DVD er ikke bare bare. Formatene støttes ikke av de fleste redigeringsprogrammer så de må konverteres først etc. Og om du skulle behandlet filene fra harddisken, som er litt enklere, er den bare på 8GB, noe som ikke er mye film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg