Nordmoen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) heisan, nå tenker jeg det snart er på tide med ny spill pc og i den forbindelse lurte jeg på et par ting 1) alle masser om Dx10 burdde jeg vente? 2)den evige kamp amd vs. intel hva er best? (samenlignet am2 med f.eks. intel core 2 duo) evt. kjøpe am2 nå og vente på AMD "K8L" har mellom 8-9k tror jeg(safe den på 8,5 dere) så noen forslag hadde vært bra. trenger ikke mus, tastatur eller skjerm(ikke høytalere) pc vil jeg at skal spille spill som bf2 Guild wars og evt crysis i fremtiden, ikke best men midels godt og opptill best . takk på forhånd Endret 12. oktober 2006 av Spec-ops-j Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvis du alltid skal vente på det neste som kommer må du nok vente lenge Her er vertfall en bra PC Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 da har jeg et spørsmål til dette sammen settnings greiene, det står priser hos forskjellige levrandører, må jeg bestille fra hver av dem derav også betalle masse frakt? skal ha 2 pc(skilte foreldre er noe herk) takk for svaret ditt det er veldig hjelpsomt. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 da har jeg et spørsmål til dette sammen settnings greiene,det står priser hos forskjellige levrandører, må jeg bestille fra hver av dem derav også betalle masse frakt? skal ha 2 pc(skilte foreldre er noe herk) takk for svaret ditt det er veldig hjelpsomt. 7055390[/snapback] Prisene er UTEN frakt... Men det kabinettet som jeg linket til i stad er jo veldig lite da Men du får jo bestemme selv Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 ok, så hos samme butikk hadde det blitt 10 000,- uten frakt... vel, kansje litt i overkant for snakke med banken(dvs. foreldre ) Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvis du alltid skal vente på det neste som kommer må du nok vente lenge Her er vertfall en bra PC 7055305[/snapback] Ikke for å kritisere, men du bruker ikke over 2000 kroner på et skjermkort som er "utdatert" om et par måneder! Kjøp deg et billig skjermkort nå (og klokk dette for ok ytelese i et par måneder) for deretter å kjøpe et bra DX10 kort over nyttår! Ellers så ser oppsettet til megvel bra ut Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvis du alltid skal vente på det neste som kommer må du nok vente lenge Her er vertfall en bra PC 7055305[/snapback] Ikke for å kritisere, men du bruker ikke over 2000 kroner på et skjermkort som er "utdatert" om et par måneder! Kjøp deg et billig skjermkort nå (og klokk dette for ok ytelese i et par måneder) for deretter å kjøpe et bra DX10 kort over nyttår! Ellers så ser oppsettet til megvel bra ut 7055750[/snapback] kunne du anbefale et sånt low-budget grafikk kort da? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Da kan du jo kjøpe ett brukt ett her Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 jo også lurte jeg på om du (Megvel) kunne satt opp den pc du linker til over med et annet kabinet, så hadde du vært grei Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvis du alltid skal vente på det neste som kommer må du nok vente lenge Her er vertfall en bra PC 7055305[/snapback] Ikke for å kritisere, men du bruker ikke over 2000 kroner på et skjermkort som er "utdatert" om et par måneder! Kjøp deg et billig skjermkort nå (og klokk dette for ok ytelese i et par måneder) for deretter å kjøpe et bra DX10 kort over nyttår! Ellers så ser oppsettet til megvel bra ut 7055750[/snapback] enig med han.. Bare kjøp et rundt 1 k, klokk det langt og du klarer deg til endel spill Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 det er aldri noe særlig mye poeng å vente! det kommer ikke noe skikkelig mid range skjermkort før om over et halvt år! og da vil du heller ikke få utnyttet dx10 på minimum 1 år til! kjøp 7900gto og kos deg med ny pc! Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 det er aldri noe særlig mye poeng å vente! det kommer ikke noe skikkelig mid range skjermkort før om over et halvt år! og da vil du heller ikke få utnyttet dx10 på minimum 1 år til!kjøp 7900gto og kos deg med ny pc! 7055886[/snapback] tror egentlig jeg hører på dette. lurer litt på hvor lang tid det tar før spill går over til Dx10 det er egentlig det som er viktigst for meg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå