Gå til innhold

Hjelp til å brenne mp3 til cd(700mb)

Anbefalte innlegg

Legger ved et bilde.. Før klarte jeg brenne sanger som mp3 til cd, veldig mange av dem også.

Hvordan gjør jeg dette?

Den gang jeg gjorde det, gjorde jeg det i windows.. men jeg har nero 6.0 om det hjelper.

Legger med et bilde som forklarer en del.

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er slik at det er én fil på 700MB du skal brenne så kan du prøve å presse den inn på en cd ved å overbrenne litt. -Da er det viktig at du haker av for at cden skal lukkes/avsluttes.

Ellers så kan du jo kjøpe en cd med litt bedre plass. 700MB er faktisk det vanligste nå (selv om mange har 650MB), men du får disker på 800MB og faktisk enda mer.

Lenke til kommentar
hvor lenge varer en dvd cd da? 120min?

7064521[/snapback]

Kødder du eller?

Det kommer helt an på hva du har på platen, det kan f.eks være:

120 min med film i dvd-kvalitet

240 min med fil i dvd long-play kvalitet

Med 128kbit mp3 blir det vel ca 4000minutt....

Lenke til kommentar
om du velger data-CD, endres ikke størrelsen på filene nå du brenner dem...du kan jo ikke velge totalstørrelse på filene som er større enn 700mb

7061702[/snapback]

OK.. Da går ikke det jeg ønsket. Men jeg klarte det jo før.. Lurer på hvor store de mp3 sangene var, kanskje på 128bit?

Fikk sikkert plass til 60 sanger på en cd..

Lenke til kommentar

Skylinepower: Du kan ikke brenne ut mp3 til DVD som "musikk-cd", altså med vanlige lydspor som man gjør med en cd, men kun som data.

Hvis du skal spille de av på en dvdspiller f.eks, så må denne støtte avspilling av MP3.

-Shark- : Om du velger data-cd i Nero skal du få plass til 700megs med mp3filer. Jeg tviler på du har mp3filer som er større en dette :)

Sjekk eventuelt størrelsen på de filene du skal brenne ut først, via Explorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...