Gå til innhold

virus på se w810i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehh.. For det første, jeg har aldri hørt om et virus på denne telefonen, og Raste?: Hva i all verden for et program er det du skal sende for å rydde opp i dette da? hehe Er klar for oppklarende info her? :)

haslunda: Jeg ville ha ventet med å ta imot det programmet jeg, og kan du forklare litt nærmere hva som har skjedd med telefonen din?

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
ellers kan man laste SEUS fra sony ericsson hjemmsider.....

7061974[/snapback]

Hvorfor ville du sende han et program via msn om det kan lastes ned fra produsentens hjemmeside?

JO man kan få virus på den mobilen, det fikk moren min, men det går ikke ann å repare virus...man får spesielt virus vis man er i utlandet..

7061974[/snapback]

Nei, det finnes ingen kjente virus til denne telefonen.
Lenke til kommentar
jo det gjør det, det fins virus på den, tror jeg, det går ann ihverfall å få virus på K750,det går ann, det er jeg helt sikker på..

7062782[/snapback]

Disse telefonene har et lukket operativsystem. Det er slett ikke umulig å få virus på telefonen, men da må du nesten laste ned og oppgradere telefonen med et infisert softwareversjon. Du kan ikke få virus via sms/blåtann.

Jeg foreslår at du heller oppgir hvilke problemer du opplever så kanskje noen kan hjelpe deg å fikse problemet!

Lenke til kommentar
det går ann ihverfall å få virus på K750,det går ann, det er jeg helt sikker på..

7062782[/snapback]

Du kan være så sikker du vil, feil er det uansett.

De eneste Sony Ericsson-telefonene det finnes virus til har operativsystemet Symbian, dvs P800, P900, P990i, M600i og W950i.

Har du som TheScirocco foreslår lagt inn modifiserte softwareversjoner fra andre enn Sony Ericsson?

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...