CustomTP Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 noen som har lagt merke til verdens kartet tl larry king er litt geografisk feil? f.eks. er island på samme breddegrad som algeri og marokko... og ligner på et forstørret grand canaria.... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nei, har egentlig ikke det, men du er sikker på at det faktisk ikke er GRAN Canaria du faktisk ser da? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 mhm, gå inn på youtube og se et interview med han på daily show på comedy central(hjerneteppe)... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 vi trenger en link , eller et bilde , kan ikke komme og si ting uten beviser ^^ Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=5uNGudUtffQ Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Denne fasinasjonen av amerikanske kjendiser og deres kart har gått helt over styr. Tror ingen kommer til å ende opp på feil sted på grunn av dette. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg la også merke til det for en stund siden, men så innså jeg at alle verdensdelene er satt ved siden av hverandre. Og jeg tror du ser Australia, ikke Island. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå