Rescue me Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Riktig, der kommer ekstrasverdet inn. Ikke noe problem for meg, som har 10 sverd jeg ikke klarer å selge. :S Affeksjonsverdi.. 7088862[/snapback] Det er jo derfor du har hus...så du slipper å bære på allle de greiene der. Jeg har plassert alt med en viss affeksjonsverdi i montre: f.eks håndjerna du begynner spillet med :!: 7091565[/snapback] Jeg har no enchanta mine håndjern så jeg bruker de hele tiden Endret 28. november 2006 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har de stor enchantsverdi? altså, holder de store enchanter? Må si det samme om sverdene, kan ikke selge! Det gjelder vel mange items i spillet. For eks Turpetine til det maler questet, og mothers head osv, sånne ting har jeg stacket sammen ! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har de stor enchantsverdi? altså, holder de store enchanter?Må si det samme om sverdene, kan ikke selge! Det gjelder vel mange items i spillet. For eks Turpetine til det maler questet, og mothers head osv, sånne ting har jeg stacket sammen ! 7374804[/snapback] Det er jo ikke forsjell på utstyret om hvor kraftig enchant man kan ha på de. Det er jo soul gemene som avgjør det. Men verdien på håndjernene er 0 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Armour ratingen er også 0, noe som gjør dem til spillets eneste ikke-armour "hansker". Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Armour ratingen er også 0, noe som gjør dem til spillets eneste ikke-armour "hansker". 7376431[/snapback] Og det er det som er det beste med de siden jeg er en wizard. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har de stor enchantsverdi? altså, holder de store enchanter?Må si det samme om sverdene, kan ikke selge! Det gjelder vel mange items i spillet. For eks Turpetine til det maler questet, og mothers head osv, sånne ting har jeg stacket sammen ! 7374804[/snapback] Det er jo ikke forsjell på utstyret om hvor kraftig enchant man kan ha på de. Det er jo soul gemene som avgjør det. Men verdien på håndjernene er 0 7376389[/snapback] oh ok! henger fortsatt litt igjen på Morrowind.. Der var jo daedric det beste man kunne enchante. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Fikk endelig tilgang til arcane university. Det første jeg gjorde var å lage en fortify strength spell, så løp jeg hjem for å hente mer stash og lagde meg Sterkekjede, Sterkering(er) og Arbeidshansker. Tilsammen +36 strength konstant effekt. Da kan jeg ta med mye loot da Også lagde jeg Smartering og Smartekjede som gir en pen liten magickaøkning når lommene ikke er så fulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå