ØrjanM Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har lastet ned Vista 32 bit nå og skal brenne det på DVD, men jeg klarer ikke finne filen! Den ligger på pcen, men når jeg se så er den ikke der. Her ser dere at filen er her: Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Ofte må jeg gå gjennom "C-->Dokument and settings, *Bruker* så inn der du lagret fila. Hvet ikke hvorfor det er slik Kjører Win XP Home Sempron;) Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Hei! Ofte må jeg gå gjennom "C-->Dokument and settings, *Bruker* så inn der du lagret fila. Hvet ikke hvorfor det er slik Kjører Win XP Home Sempron;) 7055098[/snapback] Niks, prøvde men det gikk heller ikke! Noen andre som vet? Står at filen skal ligge i dokumentmappen: Endret 12. oktober 2006 av ironmaiden Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Forsøk på å flytte filen: Endret 12. oktober 2006 av ironmaiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå