Frostshock Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Vet ikke om dette er rette stedet å post men dette må dere bare se http://video.feber.se/2006/09/byt_ut_processo.html Hvor blond går det ann å bli ? PS. kan godt hende dette er veldig gammelt, så ikke noe vits i å kommentere det hvis det er tilfelle Endret 13. oktober 2006 av zl33p Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) har nok vært her før, og da skulle vel vart posta i humor Men ja, ho er ikkje så lur Endret 12. oktober 2006 av tfoyen Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 LOL..Det var dagens humor..hold blondekvinnfolk langt vekke fra datautstyr.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Herregud, er dette ekte? Ho stiller jo glatt på linje med Paris Hilton og Pia Haraldsen. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 PS. kan godt hende dette er veldig gammelt 7054849[/snapback] Er nok det Og jeg orker ikke se på.. Blir sint av sånne som hun Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 fy fela....jeg forstår at en del folk ikke kan dette og forstår også at noen av de ikke vil lære heller, men ho der var spydig. du snakker ikke sånn til folk som prøvber på hjelpe bare fordi du selv er høy på pæra Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Ja, den dama der har man irritert seg godt over siden programmet gikk. Hun er jo totalt forutinntatt overfor stakkaren, eller "nerden" som hun så fint navngir ham. Glad jeg ikke har slike bekjentskaper. Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg hadde gitt opp for lenge siden, og når hun sier at "det der er jo ikke pc'en, det er en boks!" Hadde jeg bare reist meg og forlatt huset. Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 HATER å forklare ting om pc til sånne folk.... Grrrrrrrr..... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 HERRE! Bare frustrerende å se på. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Lurer på hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde møtt noen som var sånn.. Hun ignorer hva han duden sier fullstendig.... Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Tror det hadde klikka helt for meg. Hvor vanskelig kan det værå forstå at når en fagmann sier at "boksen" er en PC, så er det PC'n? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Det kan jo hende hun har en sånn iMac eller hva de kaller de hvite Macene hvor alt er inne i skjermen. ^^, Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Uff det kvinnfolket liker ikke å ha feil hehe. Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 endret topic for tilfredsstille admins Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Denne videoen er genial... Mangler del 2 der de skal gjøre det. Den er like bra minst. Der får de stille 3 spørsmål for å få hjelp. Hu blonde bruker opp alle 3 på 10 sekunder og taper Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Denne videoen er genial... Mangler del 2 der de skal gjøre det. Den er like bra minst. Der får de stille 3 spørsmål for å få hjelp. Hu blonde bruker opp alle 3 på 10 sekunder og taper 7060254[/snapback] Men jeg tipper at i hennes verden er hun alikevel vinneren? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 En av de "prinsessene" i den serien var faktisk kusina mi Men ikke ho som var "hovedrollen" i dette klippet her da. :-) Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Denne videoen er genial... Mangler del 2 der de skal gjøre det. Den er like bra minst. Der får de stille 3 spørsmål for å få hjelp. Hu blonde bruker opp alle 3 på 10 sekunder og taper 7060254[/snapback] Har du link til del 2? Lenke til kommentar
Valkyrie Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Herre! Stakkars mann, jeg føler med han! Hvor dum går det ann å bli? Shait ass, og jeg er blond.. Men, jeg har da vett nok til ikke å krangle med folk som har peiling innenfor noe der jeg stiller blankt. Null respekt for den dama der.. "Nei, det der er en boks.. Da må du si boks da, ikke PC" ARGH! Dø! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå