PantZman Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo Fanboy: 55%Sony Fanboy: 23% Microsoft Fanboy: 31% This means you're: Not a fanboy What does it mean? You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety. Stemmer jo ganske bra den Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo Fanboy: 71% Sony Fanboy: 20% Microsoft Fanboy: 8% This means you're: Nintendo FanBoy What does it mean? Well you love Nintendo, no matter what. Good for you. You will blindely follow them, even if this next systems might mean make or break for the company. jaja.. Stemmer vel det. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo Fanboy: 32% Sony Fanboy: 6% Microsoft Fanboy: 42% This means you're: A Sony Hater What does it mean? You are an odd and rare breed. You like Microsoft and Nintendo, but yet can't stand Sony. Why is this exactly? Explain yourself if you get this answer! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo Fanboy: 46% Sony Fanboy: 56% Microsoft Fanboy: 38% Dette er min score. Rart Nintendo kom så høyt siden jeg ikke liker den maskina noe særlig. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo har for øvrig gitt ut mange konsoller kanskje du har spilt noe av de gamle klassikerne? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Nintendo Fanboy: 41% Sony Fanboy: 66% Microsoft Fanboy: 40% This means you're: Sony #1 Fikk jo faktisk hele 147 % Men det er et flatterende resultat, jeg liker nemlig alle sammen. Endret 13. oktober 2006 av xeran2 Lenke til kommentar
enkisfranorgetsted Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo Fanboy: 10% Sony Fanboy: 18% Microsoft Fanboy: 38% This means you're: The one fucking the fanboys sisters friday night. OOhh.. jeg veit Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo Fanboy: 43% Sony Fanboy: 35% Microsoft Fanboy: 35% This means you're: Not a fanboy -------------------------------------------------------------------------------- What does it mean? You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety. -------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Nintendo Fanboy: 46%Sony Fanboy: 8% Microsoft Fanboy: 38% This means you're: A Sony Hater Die sony die Passer perfekt. Hadde DS, solgte den for psp. De er det dummeste jeg noen gang har gjort Skal kjøpe meg ny når jeg får stipend Kjøpte meg Xbox med Fable + diverse andre spill i høstferien Endret 13. oktober 2006 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Anbefaler på det sterkeste en hvit DS lite med new supermario bros. For øvrig finnes det tusenvis av ting du kan gjøre med din psp. Skaff deg emulatorer osv, så får du det koselig Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo Fanboy: 58% Sony Fanboy: 52% Microsoft Fanboy: 11% This means you're: A Microsoft Hater Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo Fanboy: 58%Sony Fanboy: 52% Microsoft Fanboy: 11% This means you're: A Microsoft Hater 7064254[/snapback] Sweet. Den værste sorten Lenke til kommentar
mESA Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo Fanboy: 54%Sony Fanboy: 22% Microsoft Fanboy: 13% This means you're: Not a fanboy Vel! Det ble 89% det. Grusomme svaralternativ, ellers kunne testen vært bra:p Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo Fanboy: 23%Sony Fanboy: 21% Microsoft Fanboy: 25% This means you're: Not a fanboy What does it mean? You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety. hmm.. var jo ekstremt jevnt mellom dem da! Så da er jeg nok ikke en fanboy! Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo Fanboy: 15% Sony Fanboy: 47% Microsoft Fanboy: 42% (104%, ikke ille This means you're: Not a fanboy What does it mean? You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nintendo Fanboy: 51% Sony Fanboy: 17% Microsoft Fanboy: 10% This means you're: Not a fanboy Nå pusta jeg letta ut, faktisk Wii ftw! Desember kan ikke komme tidlig når. Nesten sånn at man håper på å miste jobben omtrent da. Fritid er undervurdert. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ble en slik liker alle like mye.. Men for noen svar man kunne velge da Var nesten ingen der som var slik eg ville svart selv, så var nødt å velge så den testen er nok veldig lite preis Ene plassen kunne man velge PS3 og X360 eller PS3 og Wii, men ikkje X360 og Wii.... Likte det dårlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå