espantoso Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei Jeg vurderer å kjøpe meg den nye Nokia 5300 express music bla bla bla. Jeg har sjekket Nokias hjemmeside og andre nettsteder og jeg kan ikke finne ut om telefonen har epost-klient. Er det noen som vet? Takker for alle svar. Hilsen Lenke til kommentar
emptyasme Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei Jeg vurderer å kjøpe meg den nye Nokia 5300 express music bla bla bla. Jeg har sjekket Nokias hjemmeside og andre nettsteder og jeg kan ikke finne ut om telefonen har epost-klient. Er det noen som vet? Takker for alle svar. Hilsen 7054805[/snapback] Hallo Har akkurat fått meg den selv og kan bekrefte at den har epost-klient. Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei Jeg vurderer å kjøpe meg den nye Nokia 5300 express music bla bla bla. Jeg har sjekket Nokias hjemmeside og andre nettsteder og jeg kan ikke finne ut om telefonen har epost-klient. Er det noen som vet? Takker for alle svar. Hilsen 7054805[/snapback] Hallo Har akkurat fått meg den selv og kan bekrefte at den har epost-klient. 7055217[/snapback] Så kult. Er det mulig å ha flere kontoer? Hvordan er telefonen generelt sett? Er du fornøyd ? Takk Takk Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har hatt den i et par dager og er hittil strålende fornøyd. Kommer med en brukertest etter en ukes tid. -snubbel Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Kjempefint det da. Si ifra når testen er klar da. Takker ..... !! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jobber med saken, må få tatt noen bilder osv så kommer testen i løpet av en dag eller to, tenker jeg. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå