Gjest medlem-105082 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Hei, Jeg har merket etter at jeg fikk avast antivirus at den ikke laster ned oppdateringer automatisk. Jeg har satt en hake på begge valgene i "Meny - Oppdater (Grunnleggende)" på "automatisk" Men når jeg akkorat trykket "oppdater nå" da lastet den ned oppdateringer. Så jeg lurer bare på hvorfor den ikke laster ned automatisk når jeg har satt den til å gjøre det? Må jeg sette en hake under valgene til "Meny - Oppdater (forbindelse)" også? For jeg kan ikke huske at jeg har gjort det før. Takk for svar! Endret 12. oktober 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
morra Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Tror det som menes med automatiske oppdateringer er at den sjekker etter oppdateringer til faste tider, ikke at den laster ned med en gang det kommer nye. Er det sånn at den aldri laster ned automatisk? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det er også enda en innstilling hvor du kan hake av for "Denne maskinene er alltid koblet til nettet". Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det er også enda en innstilling hvor du kan hake av for "Denne maskinene er alltid koblet til nettet". 7060196[/snapback] Hvor da? Under "oppdater (forbindelse)"? Der er det bare to valg; "Jeg kobler til internett ved hjelp av modem oppringing" og "min datamaskin er permanent koblet til internett" Skal jeg hake av på noen av de? Du skjønner, kan ikke huske at jeg har gjort det før, så er litt usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå