WaterMarked Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Jeg er normalt en person med mye energi og overskudd, men for ca 1 måned siden ble jeg syk. Jeg har et problem med å bli frisk! Jeg er kan ikke si at jeg er direkte forkjølet, men jeg er redusert. Dette begynner snart å gå utover humøret mitt pga jeg er så drittlei hele greia. Har og vært hoss legen for en stund siden, men konklusjonen var at jeg har fått et eller annet virus. Har dere noen råd om hva jeg kan gjøre for å bli frisk? Er det noe som er bra å spise for å styrke imunforsvaret litt? Alt av tips tar jeg varmt imot. Endret 12. oktober 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
morra Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Tror ikke du har vondt av litt C-vitamin... Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har du prøvd å "være litt syk" ei stund? Jeg mener ta det med ro en 2-4 dager. Hold deg inne. Ikke vær "propell"! Hold deg varm osv. Noen ganger behøver kroppen ro og hvile for å bli bra. Selv legger jeg meg i meget varmt vann i badekaret. Kjører på med C-vit, men om det virkelig hjelper vet jeg ikke. Men det er jo som kjent noe som heter placebo-effekten... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 En vanlig forskjølelse varte i 2 uker for meg kun fordi jeg rett å slett ikke brydde meg om at jeg var syk. Jeg var ute, dro på fest og tokk meg ikke fri fra skolen ol. Kanskje det hjelper hvis du tar deg fri fra skolen å slapper av i noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå