leedsunited Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har nettopp lastet ned Titan Quest demoen, men når jeg kommer inn i menyen ser det slik ut: Bilde Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få teksten der? Lenke til kommentar
dr münster Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Sitat (This may occur if you are installing the game on a Windows OS that is not in English)-------------------------------------------------------------------------------- Solution: In the Titan Quest\Settings folder open the defaults.txt file and add or edit the line to read: language = English to the top of the file. Also in My Documents\My Games\Titan Quest Demo\Settings edit the options.txt file with the same line: language = English and save that as well. This should make the text appear in english and then you can manually change the language when you are in the game. Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Hjertelig takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå