Gå til innhold

Finn den blåe ballen

xanth0s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne testen er nok bare tull...Jeg klarer det aldri på første forsøk..Altså, det er nok ingen av de tre begerene som har ballen under seg første gang...Har prøvd det sinnsykt mange ganger, og aldri funker det på første forsøk. Men om jeg trykker "try again" funker det hver gang...

Lenke til kommentar
Denne testen er nok bare tull...Jeg klarer det aldri på første forsøk..Altså, det er nok ingen av de tre begerene som har ballen under seg første gang...Har prøvd det sinnsykt mange ganger, og aldri funker det på første forsøk. Men om jeg trykker "try again" funker det hver gang...

7078552[/snapback]

Merka deg jeg og, men jeg må si jeg ikke klarte det første gangen i det hele tatt, måtte se hva som var der først :p

Men prøvde en gang til og klarte det, så åpna jeg den flere ganger for å se om det i det hele tatt gikk første gangen, og gjorde ikke det, tror jeg etter 3 forsøk på å klare det første gangen. :tease:

Lenke til kommentar

7078552[/snapback]

Samme animsjonen hver gang, den bytter bare på å være til høyre og til venstre, så du har nok rett!:p

Endret av Ozwald
Lenke til kommentar

hmm..klarte det på første forsøk jeg, deretter klarte jeg det en gang til, når jeg hadde klart det seks ganger på rad så jeg mønstret: "venstre->høyre->venstre->høyre...osv"

Ut fra dette burde jeg være homo, men med tanken på de stygge brystene de der damene hadde å by på, så var det kanskje lurere å holde øye med ballene.

Det må ha hørt veldig feil ut, men ok :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...