St-Cruz Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Blir i godt humør bare av å lese her jeg:) Alt står fint til for meg, ihvertfall nesten Litt vondt i nesa og sliter litt på skolen (almen) Men ellers er alt flott Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg har FRI i morra. Et sårt trengt avbrekk fra jobben, og hele Norge feirer med meg Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg har shoppet i dag, og jeg fyller 18 på fredag Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Det er knallfint vær, jeg har fått kule sko, og jeg skal ha det kos i dag \o/ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Fri i dag, fri i morra, hurra for 17. mai! Langhelg! Snike inn negativ kommentar: Må øve til prøver/framføringer i helga. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Mye awesome som skjer fremover. Ferdig med eksamen om nøyaktig 2 uker, masse chill (og halvveis interessant) pugging frem til det. Deretter blir det brakfylla, fly hjem til Bergen, kompiser, Wolfmother, Roskilde, USA/Cruise i karibien og folkehøgskole et år. Det mest positive er at det fortsatt lukter jentekropp av meg. Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Fri i morra:D ferdig med eksamen skkriftlig på mandag, fri på tirsdag, ingen teoretiske fag på onsdag, og fri på torsdag\o/ Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Også her står det bra til, hadde fin feiring av 17.mai og akkurat gått videre på siste audition til hovedpersonen i en ny norsk spennings/familie film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå