hitokiri Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lenge trodde operatørene at vi ville ha video på 3G-telefonene våre. – Skivebom. Vi vil ha GPS, sier en fersk undersøkelse. Les mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 jeg syns det er fullstendig uinterresant med videotelefoni. kjenner nærmest ingen som bruker det heller, av de få jeg kjenner med 3G telefon. GPS derimot hadde vært praktisk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 jeg syns det er fullstendig uinterresant med videotelefoni. kjenner nærmest ingen som bruker det heller, av de få jeg kjenner med 3G telefon. GPS derimot hadde vært praktisk. 7056477[/snapback] *Være enig med Thomas* For meg er SMS og telefon nok på ein mobiltelefon, eg ser ikkje nytten i å sjå den du pratar i telefonen med. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ser heller ikke nytten av videotelefoni, det bruker en god del mer strøm enn vanlige samtaler og med den begrensede 3G-dekningen som er i Norge pr. dags dato så forstår jeg godt at det ikke kommer til å slå an. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 videotelefon har sine begrensede bruksområder. desverre er skjermen så alt for liten til å vise detaljer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg