phewBAR Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 .IGN compiled a "Lust List" of their most popularly searched titles of the week. Not a single PS3 game on the list! http://xbox360.ign.com/articles/737/737971p1.html Here are the top ten games across all platforms for the week of 10/1/2006 - 10/8/2006: Halo Wars (X360) Assassin's Creed (X360) Gears of War (X360) BioShock (X360) Alan Wake (X360) The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii) Mass Effect (X360) Fable 2 (X360) Marvel: Ultimate Alliance (X360) Super Smash Bros. Brawl (Wii) "So two new systems are launching in just over a month, but all you guys are excited about is the year old Xbox 360? It's pretty telling that not only are there no PS3 games on the list, but the 360 version of Assassin's Creed (until just recently a PS3 exclusive) is the one everybody's talking about. As for Alan Wake, we were just as surprised at the title's X06 showing as you were: that game is officially looking badass." Link Finner det her mer interessant en hva noen 55år+ gamle gubber i dress som aldri har tatt i en konsoll "spår" om fremtidens konsoll krig! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Mye snacks å se fram til på den lista der ja Gleder meg som en unge til Mass Effect og Fable 2! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Under 2 måneder til Zelda Twilight Princess nå. Herregud hvor jeg gleder meg! Kunne fått testet spillet i dag på Electroworld i Lillestrøm, men kunne ikke pga. arbeid og lang reise. Assasin's Creed ser jeg også veldig fram til. Og til IGN sin informasjon, det kommer også til PS3. Også Marvel UA. Noen ganger syns jeg ikke folk gjør særlig mye undersøkelse, før de poster noe. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Og til IGN sin informasjon, det kommer også til PS3. Også Marvel UA. Noen ganger syns jeg ikke folk gjør særlig mye undersøkelse, før de poster noe. 7053978[/snapback] Umm.. ja, men det er X360 utgaven som blir åpnet/lest/søkt på... det var jo det som var litt av poenget her.. skjønner? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Dette er altså basert på hvilke spill (og deres respektive platformer) som har fått mest trafikk på IGN's sider? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Dette er altså basert på hvilke spill (og deres respektive platformer) som har fått mest trafikk på IGN's sider? 7054086[/snapback] Yup! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det er nok effekten av x06 som vises her. Om en måneds tid vil vi sikkert kun finne launch-spillene til ps3 og wii på listen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Og til IGN sin informasjon, det kommer også til PS3. Også Marvel UA. Noen ganger syns jeg ikke folk gjør særlig mye undersøkelse, før de poster noe. 7053978[/snapback] Umm.. ja, men det er X360 utgaven som blir åpnet/lest/søkt på... det var jo det som var litt av poenget her.. skjønner? 7054029[/snapback] Selfølgelig. Men når all info om spillet kom rundt X06, så sier det seg selv at til og med PS3-folk brukte de linkene og søkene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå