levlex Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 3,6 mrd kroner i overskudd, 19,8 millioner solgte telefoner. Sony Ericsson har grunn til å glise av resultatene for tredje kvartal. Les mer Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Helt fortjent etter min mening! De lager de beste mobiltelefonene både desingmessing og funksjonelt, basta! Håper de bruker mye av disse pengene til å utvikle fler telefoner som ikke er altfor kostbare, men alikevel er blant de beste du finner Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 De vokser sakte men sikkert, kanskje litt for sakte - men tøff bransje. Blir spennende å følge de fremover. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Uff.. liker ikke SE.. hvertfall ikke designet.. firkantete, og tykk som bare fanken... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Dette er fortjent, ja. Sony Ericsson har laget mange bra mobiltelefoner. De har laget mobiltelefoner for mange forskjellige brukere. Det eneste som mangler er mobiltelefoner med Series 60 for de som ikke vil bruke touchscreen. Det ville blitt kronen på verket! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Uff.. liker ikke SE.. hvertfall ikke designet.. firkantete, og tykk som bare fanken... Åh, kvalitetsfølelsen! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 De har truffet spikeren på hodet med walkman. Håper de får større markedsandel etterhvert, jo mer konkurranse jo bedre Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Uff.. liker ikke SE.. hvertfall ikke designet.. firkantete, og tykk som bare fanken... 7054272[/snapback] nokia har vel egentlig flere tykke og store telefoner om man først skal trekke inn det men.. min K610 er 16mm tykk ( tynn ) og jeg må si jeg synes det er godt fortjent jeg og. de fleste jeg kjenner har SE nå. jeg, broren min, mange av vennene hans, og de fleste kameratene mine, og faren min. jeg har kun hatt SE siden T68i. har hatt mye mindre problemer enn med nokia telefonene som har vært i familien. Endret 12. oktober 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg