Exposure Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Prøver å få tak i 1Gb minnekort til K800i. Bor i Oslo, og ønsker å kjøpe kortet i butikk. Har prøvd Digital Impuls, men de får ikke kort inn før i november (står "ubekreftet 12.10"). Netshop Oslo har heller ikke inne. Har prøvd Elkjøp, men de selger bare 512Mb til 599,- - som er ca 100,- mer enn prisen for 1Gb. Noen som har tips om hvor man kan kjøpe 1Gb kort i butikk i Oslo - til en normal pris (500 - 600,-)? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Datakjeden. Møllergata 1, mellom Foto/Video og Glasmagasinet. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg lurte på akkurat det samme for 1 uke sia,,, mens jeg igår var ute å gikk i sentrum, så stakk jeg faktisk innom expert, og der hadde de 1gb m2 kort til 699,- Siden jeg ikke er noe fan av internett butikke rså kjøpte jeg kortet! Kortet fungerer perfekt, er storfornøyd Lenke til kommentar
Exposure Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Takk Freud! Kjøpte et av de fire siste kortene de hadde inne. 535,- for 1Gb. På tur ned var jeg innom Yatack (visste ikke de hadde butikk!). Der var de utsolgt på ubestemt tid for 1Gb. Var visstnok venteliste på kortet. Ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå