genexxa Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Jeg og min gruppe her på skolen har fått i oppgave og lage en western film. Så vi trenger noe klassike western lyder og musikk. Noen ideer? Mvh GENEXXA Endret 13. oktober 2006 av genexxa Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ennio Morricone - The Good, The Bad and The Ugly Lenke til kommentar
andreash Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg og min gruppe her på skolen har fått i oppgave og lage en western film.Så vi trenger noe klassike western lyder og musikk. Noen ideer? Mvh GENEXXA 7053572[/snapback] Som nevnt: ennio morricone Da har du sanger som: A Fist Full Of Dollars The Good The Bad The Ugly For A Few Dollars More Death Rides A Horse Ellers temaet til Bonanza, den westernserien som gikk på TV2. FInnes en drøss mer, bruk google Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Vil anbefale Outlaws theme, fra LucasArts klasikkeren. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 My name is nobody Unforgiven Pale Rider Once upon a time in the west Butch Cassidy and the Sundance Kid Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Gammel tråd her, men jeg svarer i tilfelle andre kunne trenge litt tips. Sjekk ut Neil Young. Alle som har sett "Dead Man" vet hva jeg snakker om. Hele soundtracket til Dead Man er laget av Young alene, og er perfekt til slikt bruk. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) www.freeplaymusic.com vet ikke om det ligger så mye western, men.. =) gratis og bra =) Endret 15. februar 2007 av arielfaaland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå