Goliath Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Syntes dette klippet (Lagre som..) oppsummerer det på en artig måte Endret 12. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
Royo Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Bra oppsummert ja. :!: Mennesket må være det mest selvgode, arrogante og misforstående dyret i flere lysårs omkrets... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 All manifestation is illusion, including the words of creation, and the Dog-Headed Ape mocks even the languages of the Gods. Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 :!: Veldig bra oppsummert..mennesket er skadedyr.. Vi er den største trusselen for vår egen eksistens.. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Åmaigåd, jeg fikk skikkelig latterkrampe av den der. En del av det er tanker jeg gjør meg fra tid til annen, men det var skikkelig bra skrevet og satt sammen. Kjempebra funn. Alle apekattene burde se denne filmen fra tid til annen for å minne seg selv på hvem og hva de er for noe :!: Super Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Synd at, tilsynelatende, ikke fler har sett denne... anbefaler alle som kan å laste ned Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 jeg skjønte ikke poenget med filmen ja, vi vet vi stammer fra apene, so what? "monkeys dance" "some of the monkeys play to a sold out crowd of other monkeys" "the monkeys argue about Nietzsche, without considerate that Nietzsche is just another Monkey" Hva vil han fram til? At vi ikke bør tenke eller gjøre annet enn å spise og sove, fordi vi er aper? Jeg tror han ville fram til at alt vi gjør er meningsløst, noe han selvsagt ikke har rett i. Det vi gjør gjør vi for å leve godt. Den eneste delen som var bra var den som viste hvor meningsløst krig er. Alt det andre var bare tåpelig for min del. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Syntes dette klippet (Lagre som..) oppsummerer det på en artig måte 7053518[/snapback] Fantastisk bra oppsummert film..! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 jeg skjønte ikke poenget med filmen ja, vi vet vi stammer fra apene, so what? "monkeys dance" "some of the monkeys play to a sold out crowd of other monkeys" "the monkeys argue about Nietzsche, without considerate that Nietzsche is just another Monkey" Hva vil han fram til? At vi ikke bør tenke eller gjøre annet enn å spise og sove, fordi vi er aper? Jeg tror han ville fram til at alt vi gjør er meningsløst, noe han selvsagt ikke har rett i. Det vi gjør gjør vi for å leve godt. Den eneste delen som var bra var den som viste hvor meningsløst krig er. Alt det andre var bare tåpelig for min del. 7072251[/snapback] Må nesten si meg helt enig i det du skrev der. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har dere virkelig sett hele filmen da? Filmen handler om menneskelig selvgodhet, desperasjon og lidelse kontra det enorme potensialet vi i virkeligheten har. Filmen handlet overhodet ikke om at livet var meningsløst. Men at måten vi mennesker lever det på ofte er det. Se den igjen... og to ganger. Og tre ganger. Til dere fatter poenget Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) "monkeys dance" Dance, Monkey Dance referer til en annen kortfilmsdokumentar som omhandler samme tema og som har gått sin farsot på nett. "some of the monkeys play to a sold out crowd of other monkeys" Humoristisk kommentar om bandet "The Monkeys" "the monkeys argue about Nietzsche, without considerate that Nietzsche is just another Monkey" En humoristisk kommentar om at vi bruker veldig mye energi på å diskutere andres meninger når man bør mene hva man vil selv Det er slik jeg tolker dem ihvertfall Endret 15. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå