mandela Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei, lurer på hvilket program som kan anbefalles for synkronisering av foldere. Under windows bruker jeg ms synctoy som funker helt greit. Jeg bruker kun enveis synkronisering Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 ta ein kikk på cvs/svn Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 rsync er vel kanskje også en ide Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Takk for svar. Har tenkt å bruke echo synkronisering mellom laptop og ekstern harddisk koblet via usb2. Vil helst ha frontend til commandline programmer, fant denne siden, så jeg får bare teste de ut og se hva som passer: http://www.debianhelp.co.uk/rsyncweb.htm Nok en gang, takk for svar. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 ta ein kikk på cvs/svn 7053567[/snapback] Hav er det for et tullete forslag. CVS og SVN brukes til kildekodehåndering, ikke til enkel synkronsiering av filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå