Gå til innhold

HD DVD spiller til X360 hos Play-Asia!


Wooho

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Vel da har jeg forhåndsbestilt HD-DVD spilleren til X-Box 360 fra amazon.co.uk

 

Totalen havnet på £115 good for meg det. :)  Med hjelp av to av forumets medlemer Manx og Zeph (takk til begge) som hjalp meg med å beregne totale summen inkl MVA havner spilleren sansynligvis på 115*12,4*1,25+180 = ca 1963 Gunstig pris spørr du meg.

7082918[/snapback]

 

 

 

har du fått bekreftet at Amazon.co.uk sender med KING KONG filmen?

Lenke til kommentar

 

 

woot? må man plugge i den forran da? kjipern.

har trådløs nettverk bak.eller er det 2 usb`er der å?

7164183[/snapback]

 

Hmm mulig den må plugges i foran... men funker ikke usb-hubber på 360 da? Det er også en ekstra USB-kontakt bak på HD DVD-spilleren

7164194[/snapback]

 

Stemmer det ikke at det er to usb-uttak bak spilleren? Nesten banna bein på at det ble sagt på en av videoene på gametrailers....

Lenke til kommentar
Vel da har jeg forhåndsbestilt HD-DVD spilleren til X-Box 360 fra amazon.co.uk

 

Totalen havnet på £115 good for meg det. :)  Med hjelp av to av forumets medlemer Manx og Zeph (takk til begge) som hjalp meg med å beregne totale summen inkl MVA havner spilleren sansynligvis på 115*12,4*1,25+180 = ca 1963 Gunstig pris spørr du meg.

7082918[/snapback]

 

 

 

har du fått bekreftet at Amazon.co.uk sender med KING KONG filmen?

7229269[/snapback]

 

Det vet jeg ikke men hadde tatt seg ut. Må nesten sende en mail til de ang saken.

 

Ser at en del er redde for å miste den ene USB2.0 porten sin til HD-DVD drevert, ikke var redde. X360 har en egen USB2.0 post bak på maskinen rett ovenfor nettverkskortet. Så da blir det ikke noe synlige kabler foran X360. :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke tenkt å lage noen krig her. Har ikke xbox 360 og har heller ikke tenkt å kjøpe en. Men om man hadde kjøpt en xbox core, trådløs adapter og nå hd dvd. Hvordan tar dette seg ut? Må da se stygt ut med alle disse i tillegg til at de fleste allerede har en dvd spiller og kanskje forsterker stående i media/tv bordet. Og i tillegg må man gjemme på den mursteins strømforsyningen.

Lenke til kommentar

Den trådløse trenger man ikke gjemme, den fester man bak på konsollen. Og den strømforsyninga har jeg aldri hatt problem med å gjemme, legger den på gulvet bak tv-benken. Kan vel tenke meg at noen har motforestillinger mot hd dvd`en i tv-benken sin, men jeg er glad jeg bare har valget jeg.

Lenke til kommentar

Om man vil så kan man plassere hd dvd`en skjult hvor man vil, enten vertikalt eller horisontalt, så samboeren ikke trenger å vite at man har en :thumbup:

 

Personlig venter jeg til jeg vet hvem som går av med seieren med å kjøpe, om noen. Flytter til utlandet til nyttår uansett så får ikke brukt det.

Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke men hadde tatt seg ut. Må nesten sende en mail til de ang saken.

 

Jeg sendte en mail til Amazon.co.uk og .de, på den tyske følge ikke King Kong med. Engelske Amazon viste ikke om filmen følge med.

 

på Amerikanske Amazon følger den med, også hos videogamesplus der jeg har bestilt

 

 

kanskje den bare ikke følger med i den Europeiske pakken......

 

edit: sjekket Canada, US, UK og Tysk xbox.com sidene, bare US og Canada nevner det følger med King Kong

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

dette blir jo genialt hvis denne hd-dvd spilleren har et merkbart lavere støy nivå enn den interne dvd spilleren i 360.

så man kan bruke den istede.. eller blir det tregere med tanke på usb overføring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...