Gå til innhold

HD DVD spiller til X360 hos Play-Asia!


Wooho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at Play-Asia kommer til å selge HD-DVD spiller for X360 den 22 november. Hyggelig pris var det også. :yes: Det jeg lurer på hvordan er det med sone innedelingene på HD-DVD er ikke disse sonefrie? Vil denne HD-DVD spilleren fungere på en europeisk X-Box 360? :hmm:

7053462[/snapback]

 

 

Alt utstyr til XBOX 360 skal etter det jeg har hørt være sonefritt :)

 

199 USD tilsvarer i dag 1367 NOK.. Ikke gal pris i det hele tatt!

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Men siden den HD DVD spilleren overstiger 200,-. Så kan vil prisen bli vesentlig større. Men da er 22. november notert.

7055318[/snapback]

 

Jeg vurderer stekt å få den HD-DVD spilleren i hus. Kan ikke bli for dyrt. Quoter fra forumet som en annen bruker har skrevet.

 

Litt om Varekjøp fra utlandet:

Varene blir som regel sendt med posten eller et transportbyrå. Varer som koster under 200 Nkr blir det ikke ekstra gebyrer eller toll på.

Varer som koster mer en 200 Nkr må tollbehandles. (Bøker er det ikke toll på)

Posten har forenklet tollbehandling for varer som koster mellom 200 og 1000 kr mot et gebyr på 85 kr. For varer med verdi over 1000 kr så kan du enten fortolle selv mot et gebyr på 85 kr, eller få posten til å gjøre det mot et gebyr på 175 kr.

Sist jeg fikk en pakke til en verdi av ca 3000 via et transportbyrå, kom fortollingsgebyret på kr 50 pr kolli.

 

Kan lese mere her! :thumbup:

Lenke til kommentar
HD-DVD filmer er ikke sonefrie.

7058970[/snapback]

 

Tar jeg ikke feil er de det nå, men vil etterhvert mest sannsynlig ikke bli det lenger... grunnet press fra "Hollywood". Men mulig jeg tar feil her :)

7059038[/snapback]

 

Du tar ikke feil. Er et faktum, leste det for ikke så lenge siden, er bare å finne frem til artikkelen jeg leste det i da. :hmm:

Lenke til kommentar
HD-DVD filmer er ikke sonefrie.

7058970[/snapback]

 

Tar jeg ikke feil er de det nå, men vil etterhvert mest sannsynlig ikke bli det lenger... grunnet press fra "Hollywood". Men mulig jeg tar feil her :)

7059038[/snapback]

 

Du tar ikke feil. Er et faktum, leste det for ikke så lenge siden, er bare å finne frem til artikkelen jeg leste det i da. :hmm:

7059063[/snapback]

 

Stemmer det.... tror det var snakk om et år til hd-dvd starter med soneindeling, dog ikke så mange soner som på blu-ray.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...