Gå til innhold

Active Directory brukere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om han har prøvd å google først, men fant en masse treff ved første søk! http://www.google.no/search?hl=no&q=adduse...-s%C3%B8k&meta=

Prøv alltid google først!

7056609[/snapback]

Joda, forstår det, men dette er ikke et typisk tilfelle hvor man kan si 'google', så er saken løst. Jeg har ikke googlet etter dette selv, men jeg fant ingenting av relevans på første-siden på linken din.

Lenke til kommentar

Du kan jo ikke bare trykke på første linken å forvente at du finner svaret. Det er en grunn til at google finner flere linker og flere sider. For å gi deg et utvalg av muligheter. Hvis du ser gjennom noen av de litt lenger ned, så ser du noen muligheter!

Lenke til kommentar
Du kan jo ikke bare trykke på første linken å forvente at du finner svaret. Det er en grunn til at google finner flere linker og flere sider. For å gi deg et utvalg av muligheter. Hvis du ser gjennom noen av de litt lenger ned, så ser du noen muligheter!

7060919[/snapback]

Jeg tror ikke du forstod poenget mitt, det er greit å vise til google en gang i blandt, men å "ødelegge" posten med 'google er din venn' er som om jeg skulle gjort det samme med denne posten. Tror ikke det hadde tilført deg noe særlig?

Og jeg selv bruker google til alt jeg lurer på, så jeg er fullt klar over at man faktisk kan bla i sidene på google. Men ettersom du fikk det til å virke så utrolig lett med den kommentaren din, og du linket til et google-søk uten å ha funnet svaret på det trådstarter lurte på, så kommenterte jeg det.

Lenke til kommentar

Vel. Jeg er IKT-driftsoperatør, så jeg vet svaret. Jeg kunne selvfølgelig bare ha skrivd inn svaret her, eller gitt han et script som gjør det veldig enkelt for han. Men i mine øyne hadde han da ikke lært så mye. ;)

Men jeg ser pointet ditt med den forrige posten!

Lenke til kommentar
Vel. Jeg er IKT-driftsoperatør, så jeg vet svaret. Jeg kunne selvfølgelig bare ha skrivd inn svaret her, eller gitt han et script som gjør det veldig enkelt for han. Men i mine øyne hadde han da ikke lært så mye.  ;)

Men jeg ser pointet ditt med den forrige posten!

7085741[/snapback]

...så du benytter muligheten til å sitte og skryte av deg selv i stedet? Du kan jo enten hjelpe, eller holde kjeft og ikke bare sitte og skryte av deg selv, "O' store IKT-driftsoperatør" [/ironi]

Lenke til kommentar

Litt morsomt å se dere holde på :)

roysekk har ikke svart noen av dere, han hadde bare førsteposten, og nå er det 10 poster her (med denne) ;)

Waste of space... Men det er jo denne også, totalt bortkastet, men jeg følte for at jeg måtte skrive, det gjorde vel dere også? ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Dette innlegge passa meg midt i blinken... bortsjett fra at jeg ikke sjønner noe...

7398979[/snapback]

Så.. hva var det som passet deg midt i blinken med dette innlegget?

Oppsummering: Trådstarter ønsker å legge inn brukere til AD fra en tekstfil, eksempelvis ved hjelp av et batchscript.

Brukeren miXer mener dette er mulig, og at man kan finne ut hvordan man gjør det ved å søke litt på google. Han vil ikke svare på spørsmålet, eller om hva man skal bruke som søke-ord, dog :roll:

Lenke til kommentar
Dette innlegge passa meg midt i blinken... bortsjett fra at jeg ikke sjønner noe...

7398979[/snapback]

Oppsummering: Trådstarter ønsker å legge inn brukere til AD fra en tekstfil, eksempelvis ved hjelp av et batchscript.

Brukeren miXer mener dette er mulig, og at man kan finne ut hvordan man gjør det ved å søke litt på google. Han vil ikke svare på spørsmålet, eller om hva man skal bruke som søke-ord, dog :roll:

7409508[/snapback]

Jeg driver med det samme, og har kikka rundt på google etter en måte og gjøre det på... men det jeg fant sjønte jeg lite av... er ikke den skarpeste kniven i denn skuffa (forøvrig er jeg skarpere andre steder)

Men ser ut som jeg har fått tak i ett program som gjør jobben ennda enkelere nå :thumbup:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

7398979[/snapback]

7409508[/snapback]

Men ser ut som jeg har fått tak i ett program som gjør jobben ennda enkelere nå :thumbup:

7411359[/snapback]

Det er bra, men tror kanskje folk hadde satt pris på om du delte det med oss andre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...