hean Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 64 Gb minnepinne til ca 35 000,- det synes jeg hørtes fint ut. Ikke det at jeg skal ha en slik men at teknologien på minnekort på slike størrelser er ute i salg. Nyheten finner du her. Når slike størrelser på flashminne er ute i salg er det nok ikke lenge til at harddiskene i de ultraportable PC-ene blir byttet ut med flashminne. Tenk hva det ville gjort for batterikapasiteten Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Og jeg lurer på hva det ville gjort med prisen hehe Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Og jeg lurer på hva det ville gjort med prisen hehe 7053543[/snapback] Du er vel ikke så veldig gammel (2-3 måneder kanskje) hvis du ikke skjønner at prisen stuper... :!: Edit: Hvor mye av total effekt tar egentlig harddisken... er vel sikkert ganske mye slik at man kan forlenge batterikapasiteten men kanskje opp til 50% ved å bytte ut harddisken.... Endret 12. oktober 2006 av Kameragutten Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nei, jeg regner nok med det jeg også, men til den prisen som sto der ville vi nærmet oss år2000-priser på laptopen igjen. Men høres behagelig ut med en flashdisk, gleder meg til det blir billig nok for hvermansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå