Ladort Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ser det står en del om denne skjermen i forumet, men lite om spilleopplevelsen. Hvor bra er denne skjermen til spilling, f.eks BF2 og CS. Vil du merke noe etterslep i disse spillene? Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Tror ikke 20"+ generelt sett er så gode til fps, selv om de er langt bedre idag enn det de har vært tidligere. Min 2005FPW er på 16ms, mens den nyere 2007FPW er gitt til å være 8ms, tror selv 8ms vil kunne merkes i en viss grad i fps spill. Lykke til... Veldig lyst til å ha 2 20" stående på pulten hjemme, en til å surfe med og en annen til andre ting ^^ Endret 12. oktober 2006 av MrJavalava Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Responstid og etterslep er ikke synonymer. Finnes skjermer med 25 ms responstid som har mindre etterslep enn skjermer med f.eks 12 ms. har jeg selv erfart. Samsung 710V (25 ms) vs. LG 1715SS (12 ms) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg synes skjermen er aldeles utmerket til spilling. Lenke til kommentar
Ladort Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Takker for svar og tilbakemeldinger. Nå er jeg i den situasjon at jeg kan låne med meg denne typen monitor fra jobben. Ingenting er jo bedre enn å se selv med egne øyner :-) Så, tok med 2007FP og 2407WFP og testet overfladisk disse 2 skjermene hjemme sammen med kompis på CS. Kan forøvrik nevne at vi nok befinner oss i grenseland mellom hardcore gamer.. 2007FP er jeg kjent med fra jobben som en kvalitets skjerm og den fungerte overraskende bra i CS også. Iintrykket var at dette ikke var noe som hadde plaget nevneverdig, men at det nok var litt å hente på det optimale. Tror ikke noen hadde spilt CS dårligere pga det lille minuset. 2407WFP hadde vi bare en ting å si om. Den var rå!! Så hvis du vurdere 2 skjerm løsning mot større WS, så bør du ha andre datamessige områder som forsvarer 2 skjerm løsning. For det å spille med 24" Wide var bare helt rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå