Gå til innhold

PS2 VS vanlig DVD spiller

presicion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha....ikke ofte jeg ser "PS3" og "billig" i en sammeheng!  :D

7053653[/snapback]

var vel ikek i samme setning? :)

7053661[/snapback]

Sant nok, så det i ettertid. :innocent:

Men uansett....DVD spilleren på en PS2 er helt grei, problemet ligger vel mer på at lydmessig så er ikke PS2 så god.

Du får f.eks bedre lyd (fra DVD) hvis du kjøper en xbox (1), kjøpte meg xbox for en del år siden akkurat pga av det.

Jeg trengte en billig DVD spiller og ble tipset om å kjøpe en xbox fremfor an PS2 pga dette.

PS2 er vel ikke sonefri, men tror den kan gjøres sonefri ved hjelp av en slik regionx ting...eller chippe den.

Ellers er jeg ikke sikker på hva en PS2 takler av format.

Lenke til kommentar

www.dynabel.no , de har en meget bra dvd/divx spiller... Ps2 er til spilling... Ikke det at ps2 ikke kan brukes, for det kan den, med chip (matrix infinity) og reality mediaplayer, så spiller den ALLE "kjente" formater, streame fra pc osv.... Men dette er litt enklere med modda xbox...

Lenke til kommentar
Playstation 2 er i ferd med å bli såpass billig at det blir fristende å kjøpe det istedet for vanlig DVD spiller.

Hva slags formater tar egentlig PS2? Kan den f.eks vise en brent cd med bilder? Eller DVD som jeg brenner selv?

7053260[/snapback]

Dersom du skal kjøpe PS2 bare for å se DVD-er på den, burde du heller velge en rimelig DVD-spiller (eventuelt spytte litt mere kr inn og kjøpe en DVD-opptaker med harddisk).

Dersom du skal kjøpe PS2 for både spille spill og se DVD, så funker den greit. (Dersom dette er tilfelle, så kan du finne mange tråder her på forumet der det anbefales spill til PS2).

Lenke til kommentar
Det tror jeg ikke at den støtter.

Men husk; PS3 kommer snart. Den støtter bla. blu- ray.

Men eller s så vet jeg om en med gode specs og billig: https://prisguiden.no/product.php?product_id=40915

7053487[/snapback]

Han ville ha ein DVD spelar. Ikkje 'eternal damnation'.

7086885[/snapback]

:ermm::hmm:

7128975[/snapback]

Jeg tok ikke den jeg heller...

7131036[/snapback]

Tror IQ spiseren her på forumet sprer seg. Tok ikke den helt jeg heller, men tror ikke det var posetivt i henhold til PS3 :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...