Svein_Erik Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er det veldig veldig bad å kjøre Harddisk og dvd-rom på samme IDE? Skal kjøpe sata disk, men har ikke råd enda.. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 det går det bare du setter dvd som slave har gjort det her litt lavere responstid ellers ikke noe problemer. fungerer best som slave som jeg sa ikke spør vorfor Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg kjører min IDE disk og IDE DVD-brenner på samme IDE kabel Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det har aldri lagd problemer for meg, selv ikke med HDD som slave Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det fungerer fint så lenge en av delene er satt som slave og en som master. Lenke til kommentar
Svein_Erik Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Det fungerer fint så lenge en av delene er satt som slave og en som master. 7053245[/snapback] Ok, takk for kjappe svar Da venter jeg litt med å punge ut for en SATA disk da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå