-Rolfus- Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Sony DSC-P51 Dinsides anmeldelse DinSide syns dette var et greit kamera til under 3000kr, men hvordan er dette kameraet sammenlignet med Olympus Camedia C-220? (som også fåes for under 3000kr) Sony DSC-P51: Camedia C-220: Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Tror egentlig ikke du kan bli skuffet uansett. Jeg har C220zoom, og kan ikke si noe om det i forhold. Men jeg er i hvert fall utrolig fornøyd. Beste 3000 jeg har brukt i år. (kamera+ 64mb smartmedia+ kortleser). I hvert fall om man ser på de 5000 jeg sikkert har brukt på øl. c220zoom vil være et perfekt 3000-kronerskamera med mindre: -du trenger blitssko -større krav til hastighet (blitsen lader noe tregt) -ekstreme krav til stillhet (zoom bråker litt) -krav til optikkskifte (kan egentlig ikke kreves av 3000-kronerskamera) Jeg har med meg kameraet på innerlomma hver helg vi er ute på byen, og det virker solid nok til å tåle noen fall i gulvet. Siden jeg tar en del innendørsbilder, er det et krav for meg med blits. Og c220 har en god NOK blits. Det blir opp til deg hva som er viktigst: Enten kjøpe kamera så fort som mulig, og begynne å knipse og ha minner Eller vente til bedre kamera kommer i denne prisklassen med bedre spesifikasjoner. Jeg selv følte jeg måtte ha et fotoapparat, men jeg har aldri råd å fremkalle film, så da ble det digitalt, og 3000 var maks. Jeg er i alle fall KJEMPEfornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg stod overfor det samme valget i sommer, og valgte C220 pga 3 x zoom og lavere pris. I tillegg er Smart Media billigere enn Memory Stick. Prøv begge i butikken, og kjøp det du liker best. Du blir sikkert fornøyd med begge. Lenke til kommentar
-Rolfus- Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Kjøper c220, fikk nettop "best i test" hos Dinside. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå