morten_s Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Finnes det et program som kan streame lyd gjennom nettet med lydkortet på den aktuelle serveren som kilde? F. eks. slik at en kamerat kan høre hva jeg til enhver tid hører på på min PC. Hvis jeg f. eks sitter å hører på en låt i WinAMP, så hører også han det. Sitter jeg å redigerer musikk i FL, hører han det. Sitter jeg og spiller CS, hører han skytingen. Du lurer kanskje på hvorfor i alle dager jeg vil ha en sånn løsning. Det er for å kunne høre lyd gjennom VNC. Så når jeg sitter på data'n min gjennom en annen en, så ser jeg ikke bare bildet, men hører også lyden.... Finnes dette? Morten Endret 12. oktober 2006 av morten_s Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Hehe jeg tror jeg fant svaret av meg selv. Windows Media Encoder. Dere kan jo komme med andre tips om dere har noen... Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Nå ser jeg plutselig at det brukte noe hinsides mye CPU load. Rundt 50 % hele tida. Kanskje noen har noen tips til andre programmer? Som ikke er fullt så krevende... Lenke til kommentar
Jonime Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Heisann Sitter akkurat med det samme. Har testa ut endel programmer nå men får ikke til. får til win media encoder men får ikke lyden til å virke på ekstern maskin. fant du no løsning? Noen andre som har en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå