CHB3 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Skal bestille nytt gjeldsbrev siden det forrige ble mista i posten, men på lånekassen.no står det at man skal bestille dette under "Mine Sider", men jeg klarer ikke å finne en eneste plass hvor jeg kan bestille nytt. Har prøvd å ringt og skrevet mail til dem, men som de fleste som har prøvd å kontakte dem har funnet ut er det klin umulig. Noen som vet hvor man kan bestille gjeldsbrevet? Endret 12. oktober 2006 av CHB3 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 På mine sider. Mine søknader heter det vel. Status på søknad Bestill nytt kort. Det er vel no slikt det er, tatt etter hukommelsen Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Klarer seriøst ikke å finne det her ut. Kan sitere fra lånekassen.no Jeg har mistet gjeldsbrevet, hva gjør jeg?Bestill et nytt på Dine sider på www.lanekassen.no under "Status på utbetaling" Noen tips om hvor det ligger her? Endret 12. oktober 2006 av CHB3 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Prøv å trykke på hjelpknappen ved siden av gjeldsbrev ikke signert Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Da får jeg bare opp ett pop-ut vindu der det står Gjeldsbrev signertDersom det står "ok. Dato.xx.xx.xxxx" har vi mottatt det signerte gjeldsbrevet ditt. Hvis det står "Lånekassen har ikke mottatt gjeldsbrevet ditt", har ikke gjeldsbrevet kommet frem ennå. Dersom det står "Gjeldsbrevet er returnert av posten grunnet feil adresse", bør du bestille nytt gjeldsbrev. Forstår ikke hvordan dem klarer å lage noe så simpelt så vanskelig. Flere forslag? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har du sett under "Bestillinger". Hadde samme problemet, så jeg vet det er der. Let mer. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Under bestilling ligger det kun søknadsblanketter. Men har hørt i klassen at det finns ett privatnummer man kan ringe får å komme inn til dem noen som kan det nummeret? Litt stygt at man ikke klarer å få tak i dem på en ukes intensiv ringing. Ringte kl9 i morrest å da kom jeg faktisk igjennom men var nummer 28 i køen og ventetiden på rundt 30min, med en minuttpris på 5kr så si det seg selv at det ikke går. Endret 13. oktober 2006 av CHB3 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Man sitter sjelden så lenge i kø som de sier, men hva med å ringe fra en hustelefon? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Under bestilling ligger det kun søknadsblanketter.Men har hørt i klassen at det finns ett privatnummer man kan ringe får å komme inn til dem noen som kan det nummeret? Litt stygt at man ikke klarer å få tak i dem på en ukes intensiv ringing. Ringte kl9 i morrest å da kom jeg faktisk igjennom men var nummer 28 i køen og ventetiden på rundt 30min, med en minuttpris på 5kr så si det seg selv at det ikke går. 7061284[/snapback] Hva med Status Søknader -> Status på Utbetaling? Jeg VET det er der et eller annet sted (hvis de ikke har fjernet det). Endret 13. oktober 2006 av klilleng Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Man sitter sjelden så lenge i kø som de sier, men hva med å ringe fra en hustelefon? 7061304[/snapback] Ok skal prøve imorn vist dem har åpent da. Har ikke tilgang til hustelefon her jeg bor. Hva med Status Søknader -> Status på Utbetaling? Det jeg har tatt screen av litt lenger opp Endret 13. oktober 2006 av CHB3 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hva med Status Søknader -> Status på Utbetaling? Det jeg har tatt screen av litt lenger opp 7061526[/snapback] Ehm. ja. Hva skjer om du trykker på "Hjelp" der det står "Gjeldsbrev ikke mottatt"? Nei, jeg gir opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå