Ar`Kritz Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Herregud, emballasje betyr den antistatiske posen som er på den. Vekten du får av posten er med masse pappgreier rundt, altså hele pakken. Lenke til kommentar
albe Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hva var poenget med denne meldingen da? Javel, den veier egentlig 0,6 Kg, kanskje ifølge produsent. Så pakker de den inn i en større, solid støtsikker eske, og fyller opp med materiale slik at den ikke skal skli og bli ødelagt under transport, og sender en pakke til deg som veier 0,9Kg. So What?? Jeg hadde heller reagert hvis de hadde sendt den i posten pakket inn i kun antistatisk pose, og klistret på adressen din. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 ehh, det er jo komplett selv som paker ned varene sine da, og når det ståe slik "vekt m/embalasje" regner man jo liksom med at det er den embalasjen de bruker til å sende i... i allefall _jeg_ forstod det slik, så da burde de ha gitt bedre informasjon om dette! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 ja, jeg vil seff ha så trygg transport som murlig, men hva om jeg vil retunere den? da blir jo porten mye høyere..? og ja, hadde de sent den i bare en anti statisk pose hadde jeg blitt litt grinete ja :razz: Lenke til kommentar
albe Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: i allefall _jeg_ forstod det slik, så da burde de ha gitt bedre informasjon om dette! Så klag da, over at pakken du hentet på postkontoret er 0,3 Kg tyngre enn du hadde forventet, og nesten brakk hånden når du måtte bære den tunge pakken hjem.. Hvorfor er tyngden så viktig for deg? Vekten på ekstra inpakning er jo fullstendig uinteressant. Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Er det virkelig så nøye? Prisen inkludert frakt kommer jo fram før du har bestilt ferdig, så om pakken veier 1 eller 10kg når den kommer fram til deg har vel ingen betydning??? Slamp..... FRD Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 08:29, skrev Jannis-15:hva om jeg vil retunere den? da blir jo porten mye høyere..? Så logisk! Hvis komplett sender en pakke til deg, og du sender den tilbake, så må den jo nødvendigvis bli mye tyngre! (Fikk alle med seg ironien her? Bare sjekker...) Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hmm. Kanskje du må sende samme meldingen til posten også. Tenk om vekten deres er feil da? Stemte det med kubbikstørrelsen da ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Guybrush: Vær så snill! Vekten på komplett.no viser hvor mye HDDen veier når den ligger på lageret. Vekten på pakkespor viser hvor mye den veier når den er ferdig akket og på vei i posten. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 hmm, det gikk vist ikke å slette hele tråden, nei.. :sad: hmm... *tenke tenke* Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 08:42, skrev Ar`Kritz:Guybrush: Vær så snill!Vekten på komplett.no viser hvor mye HDDen veier når den ligger på lageret.Vekten på pakkespor viser hvor mye den veier når den er ferdig akket og på vei i posten. ok, da kjønte jeg litt ner av det hele.. Takk! :smile: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Moderator! Hjelp! Nå! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 08:26, skrev Jannis-15:ehh, det er jo komplett selv som paker ned varene sine da, og når det ståe slik "vekt m/embalasje" regner man jo liksom med at det er den embalasjen de bruker til å sende i... i allefall _jeg_ forstod det slik, så da burde de ha gitt bedre informasjon om dette! Folk klarer å klage på de rareste ting. Vekten oppgitt på Komplett.no sine sider er vekt med orginal embalasje. Dette vil si antistatisk pose for bulk produkter og vanlig Retail boks for retail produkter. I tillegg til dette så er Komplett.no så snill og varsomme at de pakker dette ned i en større pappeske med masse støtabsorberende stash oppi. :smile: Og dette gjelder ikke bare Komplett.no, men samtlige webshopper. Dette ser jeg på som NOK et forsøk på å sverte Komplett.no. Men, men.. Du er jo bare 16 år og vet jo ikke bedre stakkar. :razz: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 jo, nå så... takk for informasjonen! :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 08:44, skrev Ar`Kritz:Moderator! Hjelp! Nå! jada jada, kilogam har fått beskjed... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 08:42, skrev Ar`Kritz:Guybrush: Vær så snill! Jeg køddet!!! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jepp, når vi går tom for de saklige argumentene, åpner vi en boks med bull shit. Dette varmes opp med litt flaming og serveres med en dose useriøst. Ved siden av kan jeg anbefale et glass kjølig piss prat. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 10:01, skrev ufo:Jepp, når vi går tom for de saklige argumentene, åpner vi en boks med bull shit. Dette varmes opp med litt flaming og serveres med en dose useriøst. Ved siden av kan jeg anbefale et glass kjølig piss prat. Veit ikke helt jeg. Men hvorfor graver du opp igjen en tråd som har vært død i 2 dager og som jannis har fått svar på? Jeg bare lurer.. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå