Gå til innhold

Zalman CNPS9500 VS Fatal1ty

Intern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet :) og i tillegg så har jeg Antec's P180 kabinett med par ekstra 120mm vifter(5 totalt)...selvom jeg har alle viftene på minimum så holder temp'en seg under 30! Og man kan nesten ikke høre maskinen! HDD'en bråker faktisk mer enn alle viftene tilsammen :!: Kunne ikke vært mer fornøyd :)

Lenke til kommentar

Det er ekstremt bra! Eneste er kvaliteten på utsiden av kabinettet altså det du ser, har sett mange som har klaget på det, så jeg var ekstra forsiktig. Og har ikke hatt noen skade eller ødeleggelse på min heldighvis! Så jeg er strålende fornøyd, vil ikke ha noe annet!

Lenke til kommentar

Fatalaty sine "varer" er som regel ikke bedre i den forstand at dem har andre deler/komponenter i seg. Eneste er at dem er instillt anderledes. Fatalaty kan kanskje stille med 3-5 dB mindre støy, men da er også vifte hastigheten redusert og dermed er også kjøle evnen litt dårligere (mulig dette ikke er merkbart, eller releveant, men fremdeles) Fatalaty er som regel å betale ekstra for navnet, noe jeg er sterkt i mot! :)

PS: har ikke sett på speccs her ang i denne posten, men det stemte i en annen post :)

Lenke til kommentar
Tenker jeg går for en sånn. Takk for at du ledet meg inn på dette.

7115720[/snapback]

Joda, ikkeno problem! Jeg hadde anbefalt å kjøpt med viftestyring og 4 nye vifter! De 3 viftene som følger med har bare 3 regulerings trinn og jeg syns at middels bråker for mye!

Fatalaty sine "varer" er som regel ikke bedre i den forstand at dem har andre deler/komponenter i seg. Eneste er at dem er instillt anderledes. Fatalaty kan kanskje stille med 3-5 dB mindre støy, men da er også vifte hastigheten redusert og dermed er også kjøle evnen litt dårligere (mulig dette ikke er merkbart, eller releveant, men fremdeles) Fatalaty er som regel å betale ekstra for navnet, noe jeg er sterkt i mot! :)

PS: har ikke sett på speccs her ang i denne posten, men det stemte i en annen post :)

7118357[/snapback]

Vet ikke helt hva du svarte på der, men jeg (trådstarter) gikk for CNPS9500LED ikke fatal1ty viften.

Lenke til kommentar

For å si min mening tror jeg at 9500LED er den beste av de to.

Og Fatal1ty er vel akkurat samme som 7700CuLED bare med rødere farge og rød led og ikke blå, og da ville jeg trodd 7700CuLED var bedre enn Fatal1ty iogmed det ikke er farge på den, bare rent kobber, hvis ikke jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...