peterha Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei Jeg driver å bygger opp en ny side for klubben min. www.bmfk.org Har kjøpt plass og en template på serveren til www.one.com og har til nå brukt et program de har for redigering av siden. Når jeg er kommet inn på one.com er det en knapp som heter kontrollpanel. Når jeg logger meg inn der velger jeg filemanager. Da får jeg opp filene og mappene mine. Klikker på index fila og er nå inne i ilosoft webpage composer. Her redigerer jeg indexen min. Hvis jeg skal redigere andre sider må jeg tilbake igjen. klikker på den siden jeg vil redigere og er igjen inne i ilosoft webpage composer. Dette fungerer greit men programmet har store mangler. Ønsker da å bruke Frontpage istede. Fikk beskjed av support i one.com at jeg ikke kunne bruke 2003 versjonen da den ikke støttet sharepointservice e.l. De sa at jeg måtte bruke 2000 eller 2002 versjonen. har nå prøvd det men får det ikke til å fungere. Har flyttet filene fra min ftp til mitt webområde under mine dokumenter med et ftp program. (flashFXP) Noen som har ideer til hva jeg gjør galt? Finnes det bedre redigeringsprogram? Mvh Peter Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Bruk Dreamweaver i stedet... Da slipper du mas med frontpage server extentsions eller hva det nå heter.. Dreamweaver eier Frontpage hardt opp der lyset ikke skinner, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå