Gå til innhold

En liten advarsel til det norske folk.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Pixmania ikke er en norsk butikk, hvorfor er den med i prisguiden?

Det er jo mange som bruker prisguiden og når de får opp pixmanias lave priser så går noen fem på og handler der.

Det er kanskje litt drøyt å si at folk blir lurt, men det bør vises klarere hva den totale prisen blir.

Lenke til kommentar
snakka med DHL i går.. ei mus som kosta nesten 600kr vart vist plutselig 250kr dyrere.. er det mulig...

7069828[/snapback]

Uhm... hvordan er det mulig? :ermm:

7079685[/snapback]

Tja... Det er en liten Pixmania spesial. 600 + moms (150kr) og frakt (50+) så er du fort oppe i det beløpet desverre. Pixmania er og blir triste greier.

Kommer ALDRI til å handle der igjen :hrm:

Hilsen

Vinci

7079735[/snapback]

Jeg kunne jo se det jeg også, men 250,-?!

Det er jo en 100 lapp i gebyr! Kan jo være en DHL fast takst ved fortolling.

7079770[/snapback]

det de sa var at de 250 kr var for toll og moms.. orka ikke å krangle mer jeg.. ville bare ha saken ut av verden

Lenke til kommentar
Hvis Pixmania ikke er en norsk butikk, hvorfor er den med i prisguiden?

Det er jo mange som bruker prisguiden og når de får opp pixmanias lave priser så går noen fem på og handler der.

Det er kanskje litt drøyt å si at folk blir lurt, men det bør vises klarere hva den totale prisen blir.

7080276[/snapback]

helt enig der.. mange (ink meg selv som trykker på den billigste butikken på listen før siden er ferdig "åpnet" det vil føre til at man ikke ser flaget) jeg har lært av denne hendelsen.. og håper at andre lærer av den.. og jeg synest ikke noe om at pixomania er på den siden.

edit: og jeg ville håpet på at hw.no kunne gjordt noe mer får å advare det norske folk om at dette IKKE er en norsk butikk og at det blir DYYRT å handle der.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...