VikinGz Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Handel det meste i norge, er det 100kr biligere i ett annet land kan den pakka fort bli veldig dyr.... Lenke til kommentar
pcfaen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Handel det meste i norge, er det 100kr biligere i ett annet land kan den pakka fort bli veldig dyr.... 7079970[/snapback] Å faen!! sier du det du! Nyttig info dette gitt! Endret 16. oktober 2006 av pcfaen Lenke til kommentar
eggi Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvis Pixmania ikke er en norsk butikk, hvorfor er den med i prisguiden? Det er jo mange som bruker prisguiden og når de får opp pixmanias lave priser så går noen fem på og handler der. Det er kanskje litt drøyt å si at folk blir lurt, men det bør vises klarere hva den totale prisen blir. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 De er i prisguiden fordi hw.no tjener penger på det, betalt per klikk Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nok et bevis på at folk bør holde seg til butikkene de er godt kjent med, og heller betale 50kr ekstra... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 snakka med DHL i går.. ei mus som kosta nesten 600kr vart vist plutselig 250kr dyrere.. er det mulig... 7069828[/snapback] Uhm... hvordan er det mulig? 7079685[/snapback] Tja... Det er en liten Pixmania spesial. 600 + moms (150kr) og frakt (50+) så er du fort oppe i det beløpet desverre. Pixmania er og blir triste greier. Kommer ALDRI til å handle der igjen Hilsen Vinci 7079735[/snapback] Jeg kunne jo se det jeg også, men 250,-?! Det er jo en 100 lapp i gebyr! Kan jo være en DHL fast takst ved fortolling. 7079770[/snapback] det de sa var at de 250 kr var for toll og moms.. orka ikke å krangle mer jeg.. ville bare ha saken ut av verden Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hvis Pixmania ikke er en norsk butikk, hvorfor er den med i prisguiden?Det er jo mange som bruker prisguiden og når de får opp pixmanias lave priser så går noen fem på og handler der. Det er kanskje litt drøyt å si at folk blir lurt, men det bør vises klarere hva den totale prisen blir. 7080276[/snapback] helt enig der.. mange (ink meg selv som trykker på den billigste butikken på listen før siden er ferdig "åpnet" det vil føre til at man ikke ser flaget) jeg har lært av denne hendelsen.. og håper at andre lærer av den.. og jeg synest ikke noe om at pixomania er på den siden. edit: og jeg ville håpet på at hw.no kunne gjordt noe mer får å advare det norske folk om at dette IKKE er en norsk butikk og at det blir DYYRT å handle der. Endret 16. oktober 2006 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå