Wraith Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har ikke klart å finne noen LUG-gruppe på høyskolen min, og vet at det sitter et par open-source folk rundtomkring der, så tenkte det kunne vært kjekt med en LUG. Kreves det noe av slike LUG's? Skal/bør de registreres noe sted for eksempel? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Tviler på at det er noen "regler", men det beste er vel bare å sende en mail til en eksisterende lug og spørre. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kvar i landet er du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Send en PM til Prognatus, her på forumet! Veldig hyggelig kar som nå om dager holder på å starte VLUG - han hjelper deg helt sikkert med litt informasjon Eventuelt kan du kanskje ta kontakt med gutta bak lug.no - mulig dem også er villig til å bistå med litt informasjon. Endret 12. oktober 2006 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Vist eg leser rett at du bur på grenland, oslo. Kvifor melder du deg ikkje inn i OLUG? Edit: Såg på profilen no.... Endret 12. oktober 2006 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Da jeg var med på å gjenopplive HiGLUG (Høgskolen i Gjøvik Linux User Group) for litt over ett år siden så var det bare et par-tre stykker av oss som satte oss ned sammen, valgte en dato, og sendte ut innkalling til hele skolen. Det dukket så opp et tjuetalls personer, og vips hadde vi en LUG. Vi har et møte hver måned, har fått e-postliste av IT-tjenesten (higlug [at] list.hig.no) og holder det ellers gående med «gjørokrati» .. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det er bra det blir flere LUGer Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Vist eg leser rett at du bur på grenland, oslo. Kvifor melder du deg ikkje inn i OLUG?Edit: Såg på profilen no.... 7056575[/snapback] Jeg bor i Grenland ja.. det er vel omtrent like mye Oslo som Hamar og Lillehammer ;-) tror du tenker på Grønland, som er en bydel i Oslo. vi hadde en LuG i Grenland før, men den tror jeg døde.. Hvis noen vet noe annet så si gjerne i fra. Får vel se hva jeg kan få til på skolen. De er forresten veldig glad i Linux på høyskolen og, så det er jo bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå