Anarkist Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Jeg skal skaffe meg piggdekk for bilen min. Enten skal jeg ha Michelin X-Ice, Nokial Hakkapliitta eller Conti Winter Viking. Kan noen hjelpe meg med å finne den beste prisen på disse dekkene da dimensjonen er 185/55 R15 82T M+S. Da tenker jeg på skifting av dekket, balansering og montering. ser frem til gode råd. Endret 13. oktober 2006 av Anarkist Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Forrige uke var det gode priser på SmartClub, ta en tur og sjekk der (du må DRA dit, du kan ikke ringe!). Jeg kjører riktignok piggfritt selv, men antar at de også kan levere piggdekk. Dekk/felg holder til i byggevare-bygget, som ligger til venstre for hovedbygget sett fra pakreringen, helt til venstre i dette bygget. De legger om 2 dager i uken, så du må levere inn felgene dine, og hente de etter noen dager. Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Hva med Nokian piggdekk? vet du om hvem det er som selger billigst i Oslo området? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Sharif, kanskje han har det! Ellers ville jeg gått for piggfritt. Folk i oslo er helt hekta på piggdekk. Men sånn som forholdene er der trengs det ikke! Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Jeg hadde tenkt meg til Sharif igår 31.10, men det snødde så mye og jeg var ikke sikker på hvor butikken hans lå, dro heller til Vianor som skulle ha 4700 kr for Nokian H. 5 piggdekk. Samma det for nå er det snø overalt og jeg må ha dekk. Tror dere Sharif hadde gitt dem billigere? Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Johs bjerke TLF 24 05 89 90 Lenke til kommentar
consilium Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har ringt Johs Bjerke, de har ingen piggdekk igjen. Noen andre som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå