Aetius Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 For en tid tilbake ble jeg gjort oppmerksom på en fotograf jeg burde sjekke ut, med hjemmeside på luguber.net. Naturligvis var jeg litt skeptisk, men nysgjerrigheten vant, og jeg gikk dit for å titte på bildene. Og ble i timesvis. Les mer Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Stilig ide å ha vaselin på linsa for å få gode bilder.. Genial fyr. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Stilig ide å ha vaselin på linsa for å få gode bilder.. Genial fyr. 7052359[/snapback] Spar deg sarkasmen, han har ikke hatt vaselin på linsa. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Synes det er visuelt imponerende - sterk komposisjon. Veldig god bruk av lang lukkertid. Stilig med den rare brygga som stikker ut. Og dessverre ganske kjedelig og intetsigende. Men jeg likte godt bildene hans fra junkie-broa. Endret 12. oktober 2006 av jpsalvesen Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Stilig ide å ha vaselin på linsa for å få gode bilder.. Genial fyr. 7052359[/snapback] Spar deg sarkasmen, han har ikke hatt vaselin på linsa. 7052627[/snapback] Jeg tror kanskje ikke han var sarkastisk, men at han heller hadde tatt en titt på fotografens hjemmeside der det ligger en egen mappe med slike bilder (med vaselin på linsa, eller lensbaby). På dette bildet har han nok ikke brukt den teknikken.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Stilig ide å ha vaselin på linsa for å få gode bilder.. Genial fyr. 7052359[/snapback] Spar deg sarkasmen, han har ikke hatt vaselin på linsa. 7052627[/snapback] Jeg tror kanskje ikke han var sarkastisk, men at han heller hadde tatt en titt på fotografens hjemmeside der det ligger en egen mappe med slike bilder (med vaselin på linsa, eller lensbaby). På dette bildet har han nok ikke brukt den teknikken.. 7052815[/snapback] Ah, ja da er jeg mer med, hvis det er de bildene han mente, men sarkasme var det uansett, og dermed totalt unødvendig. Det er greit å ikke like bildene, men å være negativ for negativismens skyld, det holder ikke. Eirik er dyktig på slike bilder som det som er presentert her, men han motstår fristelsen med bare å drive med slike bilder. Han tør likevel å eksperimentere, og bruker bl.a. i et prosjekt nå et Holga som han har modifisert til å ta bilder på polaroidfilm. Han elsker fotografi og leker seg med uttrykk og teknikk, selv om det ville vært svært enkelt for ham å holde seg i sitt spor, hvor han er så dyktig. Lenke til kommentar
allanalda Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Stilig ide å ha vaselin på linsa for å få gode bilder.. Genial fyr. 7052359[/snapback] Spar deg sarkasmen, han har ikke hatt vaselin på linsa. 7052627[/snapback] Jeg tror kanskje ikke han var sarkastisk, men at han heller hadde tatt en titt på fotografens hjemmeside der det ligger en egen mappe med slike bilder (med vaselin på linsa, eller lensbaby). På dette bildet har han nok ikke brukt den teknikken.. 7052815[/snapback] Ah, ja da er jeg mer med, hvis det er de bildene han mente, men sarkasme var det uansett, og dermed totalt unødvendig. Det er greit å ikke like bildene, men å være negativ for negativismens skyld, det holder ikke. Eirik er dyktig på slike bilder som det som er presentert her, men han motstår fristelsen med bare å drive med slike bilder. Han tør likevel å eksperimentere, og bruker bl.a. i et prosjekt nå et Holga som han har modifisert til å ta bilder på polaroidfilm. Han elsker fotografi og leker seg med uttrykk og teknikk, selv om det ville vært svært enkelt for ham å holde seg i sitt spor, hvor han er så dyktig. 7052857[/snapback] Som foto er dette virkelig flott. Kunst er det nok ikke. Men at det beveger en........det er klart. veldig viktig! Og, at Akam tar opp slike tema/innspill, det er bare helt eminent! Takk skal dere ha! Endret 12. oktober 2006 av allanalda Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Stilig ide å ha vaselin på linsa for å få gode bilder.. Genial fyr. 7052359[/snapback] Spar deg sarkasmen, han har ikke hatt vaselin på linsa. 7052627[/snapback] Her har han skrevet ingenting negativt! Han mener at det var en stilig ide, og han tar gode bilder, og i tilleg syntes han fyren er genial, jeg ser ikke noe sarkasme eller ironi i dette innlegget Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Stilig ide å ha vaselin på linsa for å få gode bilder.. Genial fyr. 7052359[/snapback] Spar deg sarkasmen, han har ikke hatt vaselin på linsa. 7052627[/snapback] Her har han skrevet ingenting negativt! Han mener at det var en stilig ide, og han tar gode bilder, og i tilleg syntes han fyren er genial, jeg ser ikke noe sarkasme eller ironi i dette innlegget 7056991[/snapback] Takk! Tror aetius har stått opp med feil fot idag. Mente absolutt ingenting negativt, og jeg mente, som nevnt, de bildene hvor vaselin ble brukt på linsa. Flott ide, og bra utført. Edit: Bare for å legge til, null sarkasme heller. Vet ikke hvor du tok det ifra. Endret 12. oktober 2006 av SvennAndre Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Beklager hvis jeg misoppfattet innlegget ditt. Fra andre kunne akkurat samme ordene vært sarkasme, men hvis det ikke er tilfellet fra deg, beklager jeg selvsagt at jeg trodde det. Grunnen til at jeg reagerte var nok at jeg er veldig imot negativitet for negativitetens skyld. Er en fotograf først grei nok til å la oss vederlagsfritt publisere et bilde, så synes jeg vi skal holde oss for gode til å gi vedkommende ubegrunnet negativ respons. Men, som sagt, det var likevel ikke tilfellet her, case closed, alle er venner igjen, right? PS! Innlegg nr 2000! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hehe, ingen problem.. No hard feelings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg