Seifer2006 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Først hadde jeg problemer med at pcen skudde seg av seg selv noen få ganger.. Så skjedde d at pcen skrudde sei av å gikk ikke på igjen, å jeg har ingen ide va jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 velkommen til forumet! det hjelper litt om du sier hva som skjedde -før- problemet ditt oppstod. evt endringer av maskinvare ller programvare. Lenke til kommentar
Seifer2006 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Det eneste som skjedde var at pcen var veldig varm en stund for dette skjedde på sommeren, så jeg åpnet kabinettet å lot en vanlig vifte blåse inn for jeg har bare en dårlig vifte i maskinen Lenke til kommentar
sqitfire Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det eneste som skjedde var at pcen var veldig varm en stund for dette skjedde på sommeren, så jeg åpnet kabinettet å lot en vanlig vifte blåse inn for jeg har bare en dårlig vifte i maskinen 7052293[/snapback] kan være noe som ble ødelagt, hva skjer når du starter den? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Prøv å fjere støv som det mest sansynlig er masse av på f.eks prosessor kjøleren o.l. og så kan du prøve igjen, høres nesten ut som PSU som kortslutter seg selv elns, hvis pcn starter etter en stund igjen? Noen PSU som har tidtaker der. Kan jo hende PSU'n er full av støv og blir for varm da. Støv er no møkk Og skal helst bort. Hjelper ikke å fjerne støv, er nok noe ødelagt. Lenke til kommentar
sqitfire Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Prøv å fjere støv som det mest sansynlig er masse av på f.eks prosessor kjøleren o.l. og så kan du prøve igjen, høres nesten ut som PSU som kortslutter seg selv elns, hvis pcn starter etter en stund igjen?Noen PSU som har tidtaker der. Kan jo hende PSU'n er full av støv og blir for varm da. Støv er no møkk Og skal helst bort. Hjelper ikke å fjerne støv, er nok noe ødelagt. 7052385[/snapback] Kan prøve å sjekke Power suplyen Lenke til kommentar
Seifer2006 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 selve pcen starter ikke igjen^^ Da bør jeg kansje levere den in til reperasjon:P Lenke til kommentar
sqitfire Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 selve pcen starter ikke igjen^^ Da bør jeg kansje levere den in til reperasjon:P 7055300[/snapback] du måe feilsøke den, ja hvis du ikke kan mye om pc er det best at du leverer den inn Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå