genexxa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Står på "Min Side" på PSdata at det er sendt, men har ikke fått noe bekreftelse mail. Noen som ikke heller har fått? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 De så jo råe ut, men er nok alt for dyre ! Hva menes med "Double Spaced PCIe boards" ? Hadde det ikke vært for The Ghost, hadde jeg sittet her med ET ATi kort og ikke TO GeForce! Så, takker en gang til The Ghost, håper det blir gode resultat i 3D Mark! Poster de her når jeg har fått delene! HeHe Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Står på "Min Side" på PSdata at det er sendt, men har ikke fått noe bekreftelse mail. Noen som ikke heller har fått? 7082672[/snapback] Forsendelses Bekreftelse er sendt til meg Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Genexxa, samme her! men jeg har fått opp kollinr i ordren på psdata siden, men har ennå ikke mottatt mail. Som legen sier : "Dette er helt normalt" Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) ...Hva menes med "Double Spaced PCIe boards" ? ... Tror det rett og sett betyr at det er plass til 2 pci spor mellom hver av PCI-E slotene, dette for å få plass til niplene. Et kort ABIT AW9D-MAX, I975X, Socket-775 vil vel regnes som "DS PCIe kort" uten at det står oppført på kompabilitetslisten til DD. Et kort med liknende oppsett ASUS P5N32-SLI Deluxe Socket T (LGA 775) NVIDIA nForce4 SLI står iallefall på listen. Endret 16. oktober 2006 av lurerpaa Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hvis det er sånn så passer det da, men fremdeles litt vel dyrt ... Bilde av mitt hk Endret 16. oktober 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Litt for dyrt ja. Siden GTO er så "vannvittig" stillegående trenger jeg neppe vann i første omgang, kommer kun til å kjøle CPU i første omgang. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Litt for dyrt ja. Siden GTO er så "vannvittig" stillegående trenger jeg neppe vann i første omgang, kommer kun til å kjøle CPU i første omgang. 7082826[/snapback] Samme her, er bare det at jeg har litt plass problemer når det tar 2 kort plasser Også er mormoren min i USA nå og kommer hjem i romjulen så da kan evnt. hun ta med noe smått noe så slepper jeg moms er bare det at det skal være så sabla dyrt ! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 16.10.06 16.38 MOTTATT DATA OM SENDING 4808 ARENDAL Har også fått bekreftelsesmail Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Må nesten grine nå .... Fikk ikke sende mitt X1900XT 512mb i retur da det er kjøpt fra Norek og de har ikk esamme rettighetene siden de ikke blir slutt kunde Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Må nesten grine nå .... Fikk ikke sende mitt X1900XT 512mb i retur da det er kjøpt fra Norek og de har ikk esamme rettighetene siden de ikke blir slutt kunde 7083611[/snapback] Så da ble det ikke noe 7900GTO i SLI på deg? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Skal prøve å få det til ... Ordner seg vel alltid gjør det vel ? En som byr 2000,- for det, men synes det var litt lite, har heller ikke fått noe svar der jeg spør om verdi så Ja Ja jeg finner vel ut av det for 7900GTO(X) i SLI må det bli .... Edit: for vel prøve QXL da Endret 16. oktober 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
andylove Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Innlevert postkontoret i Kristiansand! Da har jeg pakken i morgen eller på onsdag. Men samme det, så lenge pakka ble sendt. Dette skal bli kult! Noen som har testa med Zalman vifte på? Ser også at en del av dere bruker ATItools, hva er det forno? Trodde dette var en Nvidia kort...? hehe Lenke til kommentar
genexxa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ser også at en del av dere bruker ATItools, hva er det forno? Trodde dette var en Nvidia kort...? hehe 7083947[/snapback] Lurte på det samme! Lenke til kommentar
genexxa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Genexxa, samme her!men jeg har fått opp kollinr i ordren på psdata siden, men har ennå ikke mottatt mail. Som legen sier : "Dette er helt normalt" 7082702[/snapback] Ja, har åsså fått kollinr, men inga bekreftelse. Men nå står det at den er sendt faktisk! :D Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 ATITool var før et program bare for ATI, men nå i det siste så har det blitt mulig å bruke det på nVidia kort også så det er jo bare bra da det er et supert program Har brukt det på nVidia kort før Lenke til kommentar
scorcho Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 innlevert i kristiansand nå litt feil vei da siden jeg holder til i oslo. Går de ned dit først før de blir fraktet nordøst igjen? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Rart min er også gått til kristiansand ... Hadde vært mye fortere å sende den rett til Skien da det ikke er lengre enn en tyisk levering ! Lenke til kommentar
Stone_Sour Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Antar det ikke er mange dagene til det er her hos meg i Bergen (håper jeg). Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er ikkje rett og slett at psdata har lager i kristiansand då ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå