Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden

Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De så jo råe ut, men er nok alt for dyre !

Hva menes med "Double Spaced PCIe boards" ?

Hadde det ikke vært for The Ghost, hadde jeg sittet her med ET ATi kort og ikke TO GeForce! Så, takker en gang til The Ghost, håper det blir gode resultat i 3D Mark! Poster de her når jeg har fått delene!

HeHe

Lenke til kommentar
...

Hva menes med "Double Spaced PCIe boards" ?

...

Tror det rett og sett betyr at det er plass til 2 pci spor mellom hver av PCI-E slotene, dette for å få plass til niplene.

Et kort ABIT AW9D-MAX, I975X, Socket-775 vil vel regnes som "DS PCIe kort" uten at det står oppført på kompabilitetslisten til DD. Et kort med liknende oppsett ASUS P5N32-SLI Deluxe Socket T (LGA 775) NVIDIA nForce4 SLI står iallefall på listen.

Endret av lurerpaa
Lenke til kommentar
Litt for dyrt ja. Siden GTO er så "vannvittig" stillegående trenger jeg neppe vann i første omgang, kommer kun til å kjøle CPU i første omgang.

7082826[/snapback]

Samme her, er bare det at jeg har litt plass problemer når det tar 2 kort plasser :thumbdown:

Også er mormoren min i USA nå og kommer hjem i romjulen så da kan evnt. hun ta med noe smått noe så slepper jeg moms er bare det at det skal være så sabla dyrt !

Lenke til kommentar

Skal prøve å få det til ...

Ordner seg vel alltid gjør det vel ?

En som byr 2000,- for det, men synes det var litt lite, har heller ikke fått noe svar der jeg spør om verdi så :hm:

Ja Ja jeg finner vel ut av det for 7900GTO(X) i SLI må det bli ....

Edit: for vel prøve QXL da :D

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Innlevert postkontoret i Kristiansand! Da har jeg pakken i morgen eller på onsdag. Men samme det, så lenge pakka ble sendt. Dette skal bli kult!

Noen som har testa med Zalman vifte på?

Ser også at en del av dere bruker ATItools, hva er det forno? Trodde dette var en Nvidia kort...? hehe

Lenke til kommentar
Genexxa, samme her!

men jeg har fått opp kollinr i ordren på psdata siden, men har ennå ikke mottatt mail.

Som legen sier : "Dette er helt normalt"  :thumbup:

7082702[/snapback]

Ja, har åsså fått kollinr, men inga bekreftelse. Men nå står det at den er sendt faktisk! :D:D :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...